In juni is er een NH dag bij Academy Bartels mmv voest, modde en iemand van de Monty Roberts richting. Er zijn demo's , lessen en een panel voor discussie etc. Mmv bekende ruiters.
In juni is er een NH dag bij Academy Bartels mmv voest, modde en iemand van de Monty Roberts richting. Er zijn demo's , lessen en een panel voor discussie etc. Mmv bekende ruiters.
Hmm, heb je een link oid?
Ik heb via de post een uitnoding gekregen maar op de site van de Academy zal vast ook e.e.a. wel staan.
Zaterdag 17 juni (10.30-17.00 uur): Natural Horsemanship in discussie
De Natural Horsemanship Masterclass gaat vooral over communiceren met je paard als belangrijk instrument op weg naar succes. Naast Emiel Voest worden de beroemde methoden van Monty Roberts en Pat Parelli gedemonstreerd en geanalyseerd. De uitdaging is met een nog bredere blik naar het paard kijken. Paarden die je als individu benadert en die goed in hun vel zitten, presteren veel beter in de wedstrijdsport, vindt ook Tineke Bartels die al met deze methode heeft gewerkt.
Dagvoorzitter: Pam van Geloven
Trainers: Emiel Voest, Eddy Modde (Parelli Nederland) en Annemarie van der Toorn (Monty Roberts School)
Ruiters: Imke Schellekens-Bartels, Luca Moneta, Grant Bazin en Dan Wilson
Panel: Tineke Bartels, Emiel Voest, Eddy Modde, Annemarie van der Toorn, Luca Moneta, Dan Wilson en Grant Bazin
Hee leuk zeg, aantal bekende stromingen bij elkaar. Ik ga er wel heen denk ik.
May the horse be with you!
59 euro als ik mij niet vergis
das wel veel hoor
kan ik weer opnieuw gaan sparen... mmm maar het is wel interessant. Nou ga toch een internetten kijken of ik er meer over kan vinden
![]()
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
He, jammer, dan zit ik net in Tsjechie... verwacht natuurlijk wel een leuk verslag he!
(net zoals dat jullie een verslag krijgen uit Tsjechie)
ahaaha ja Eveline voor wat hoort wat !!
Ik wil ook graag gaan, ben heel benieuwd!
Voor info kunnen jullie kijken: http://www.academybartels.com/2004/index.html
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Dat is interessant zeg. Jammer dat het zo duur is. 59,- heb ik er niet voor over.
Ik hoop stiekum wel dat er iemand is die het er wel voor over heeftdan kunnen we idd het verslag lezen
![]()
![]()
Tja, wetenschappelijk is bewezen dat als je iets ziet en het daarna in jezelf veel nadoet je het in de praktijk ook stukken beter zal doen. Dus op die manier kan je hier ook wat van leren. En zeker vanwege de discussies etc krijg je wel nog meer inzicht in wat je nou eigenlijk aan het doen bent en kun je daarna nog weer bewuster aan de slag met dingen. Ik ga daarom regelmatig naar dit soort 'kijk'clinics, je steekt er altijd wat van op.
Het lijkt me erg interessant, maar het is ff te ver weg! Maar ik vind wel dat je gelijk hebt, cornelie!
ik ben dan net terug ,Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
ik ben dus echt te dom maar kan geen info vinden op die site?? Hellup?
May the horse be with you!
Ik ook niet! Volgens mij zijn we niet te dom, staat er gewoon geen informatie op.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Bladwijzers