Wordt wel een erg duur spulletje dan he?? Ik had het ook gezien, vandaar toch maar de keus voor sectolin. Stinkt behoorlijk in ieder geval!Oorspronkelijk Geplaatst door *Els*
Wordt wel een erg duur spulletje dan he?? Ik had het ook gezien, vandaar toch maar de keus voor sectolin. Stinkt behoorlijk in ieder geval!Oorspronkelijk Geplaatst door *Els*
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Is hertshoornolie hetzelfde als PBH spray???????? Daar heb ik hier nog een bus van staan. Daarmee heb ik een tijdje houtwerk mee ingesprayed omdat Amy het opvrat (zonder resultaat overigens). Ik kan me niet herinnneren dat het duur was, en ik heb het gewoon bij de dorps-dierenwinkel gekocht. Hij verkoopt nog wel meer "verboden" produkten, zoals DDT, prikriemen voor honden, dus ik vermoed dat PBH spray ook nog gewoon in zijn magazijntje staat.
En? werkt het?Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
ja volgens mij zit die hertshoornolie in die PBH spray, dus dan is het hetzelfde. Jammer dat het niet werkte, maar zag ergens staan, dat paarden gewoon door kunnen gaan met eten/ knabbelen als de gewoonte er te veel is ingesleten.Is hertshoornolie hetzelfde als PBH spray???????? Daar heb ik hier nog een bus van staan. Daarmee heb ik een tijdje houtwerk mee ingesprayed omdat Amy het opvrat (zonder resultaat overigens). Ik kan me niet herinnneren dat het duur was, en ik heb het gewoon bij de dorps-dierenwinkel gekocht. Hij verkoopt nog wel meer "verboden" produkten, zoals DDT, prikriemen voor honden, dus ik vermoed dat PBH spray ook nog gewoon in zijn magazijntje staat.
net als bij mensen, ik had vroeger van die troep voor op mijn duim, maar ik duimde er s nacht gewoon doorheen om s'ochtends met een vreeeeselijke smaak in mn mond wakker te worden![]()
Euhm.. wat zal ik zeggen. Als je het inspuit, slaat het op je strot, zo heftig is het. Ik heb uiteraard niet geproeft, maar Sunny heeft nog een staart, zullen we maar zeggen. Haar manen zijn wel wat uitgedund, maar ik spuit het er ook niet iedere ochtend consequent op.Oorspronkelijk Geplaatst door *Els*
Maar ik zie m ook niet meer aan haar staart plukken.
De lucht is in ieder geval vrij snel weer weg, maar ik heb geen idee hoe lang de smaak eraan blijft.
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Paar jaar geleden at Poca al haar stro in stal ineens op. Toen wist ik nog niet van ruwe celstof en dat het heel oke is om dat te doen.Daarmee heb ik een tijdje houtwerk mee ingesprayed omdat Amy het opvrat (zonder resultaat overigens)
Ik heb toen de anti-bijt van sectolin over het stro gespoten. Resultaat: een melding op het bord van de stalbaas. Zeg Roos, dat spul van jou das net een sausje, nu vindt Poca het stro nog veel lekkerder![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
HAHAHAHA, jaaa heel herkenbaarOorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Amy´s probleem (o nee eigenlijk het mijne) is ook helemaal over sinds onbeperkt ruwvoer. Zo zie je maar.. je paard vertelt je heel wat, het is alleen de kunst om het te horen
![]()
Het ging om de verzendkosten van 8 euro, als je het spulletje daar wil bestellen. Daarmee wordt het wel een erg duur flesje.Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Oh sorry! Had ik niet gezien. Dan wordt het een duur flesje. Maar in zo'n geval koop ik gewoon wat wormkuren erbij tot ik bij dat bedrag ben gekomen. Heb ik toch altijd nodig.
Moet hier nog even een update van doen. Vanmiddag zag ik wat natte gekouwde manen van Sunny dus heb ik Sunny en Diesel allebei ermee ingespoten. Net ging ik even naar achter en Boots zat rustig bij Diesel aan zijn manen te pulken.Oorspronkelijk Geplaatst door *Els*
Dus als het werkt, is het maar heeeeel kort![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
![]()
misschien ga ik dat spul van die site dan toch maar voorstellen. ( geef ze gewoon geen andere sites, misschien willen ze ook nog andere dingen erbij kopen )
@Els
Lijkt erop dat PHB ook niet het gewenste resultaat heeft..Oorspronkelijk Geplaatst door trea
![]()
Jordenshippo heeft er wel een mededeling onder staan:Oorspronkelijk Geplaatst door lila
LET OP: PBH SPRAY GAAT UIT HET ASSORTIMENT VAN INTERVET, WIJ HEBBEN NOG ENKELE
STUKS OP VOORRAAD OP=OP.
GELIJKWAARDIG VERVANGEND PRODUCT HIERVOOR WORDT DE ANTI-BIJT SPRAY VAN AGRA.
Groeten,
Dorien
-->http://www.antichip.nl/ <--
The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
- Albert Einstein -
leeg
Bladwijzers