Hoge Valkseweg nummer 69, tussen barneveld en lunteren in. Er is nog een Valkseweg, das wel handig om te weten als je moet zoeken zo weet ik uit ervaring.
Hoge Valkseweg nummer 69, tussen barneveld en lunteren in. Er is nog een Valkseweg, das wel handig om te weten als je moet zoeken zo weet ik uit ervaring.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
niet engweg 61 dus..
jammer het reban!
The darkest hour is befor it get light!!!
shit dat wordt zoeken!!!
Heb nog ff dat scheelt, of krijgen we een routebeschrijving![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
http://www.routenet.nlsucces Rebanna!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
hahah scheel. Had het natuurlijk kunnen lezen, maar had natuurlijk geen zin om nauwkeurig te lezen. (en met een leraar die met zijn ogen in je rug zit te prikken internet ook niet al te fijn
)
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
postcode 6741 GK, dat scheelt nog wel in de routeplanners soms...
Vanaf de A1: Afslag Voorthuizen, dan richting Barneveld, heel Barneveld rechtdoor, einde Barneveld rotonde rechtdoor, die weg tijdje volgen.
Bij hectometerpaaltje 3,8 moet je er rechts af, richting Lunteren. Einde die weg links. Na een grote grijze voerfabriek (De Valk) is het de 4e boerderij ofzo, er staat een bord aan de weg en je ziet de trailers staan en de binnenbak.
Nou nog 6 deelnemers...
May the horse be with you!
Thanx Mafhaf!
![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Ik wil ook graag meedoen.
Ik wilde eigenlijk eerst een keertje komen kijken, maar na al jullie positieve verhalen dacht ik laat ik maar meteen meedoen.
1 Birgit
2 Karianne
3 Rebanna
4 Nicky?
5 Poca & Roos
6 Saskia
7 Allegro?
Gagoe! Ik heb alleen niente geoefend met verhuizen en nu in de wei saampjes en nog niet echt handig 1 eruit halen en Susan last van sprongewricht maarja...
Het is nog geen 10 juni MafHaf, je hebt nog ruim 3 weken![]()
Oh ja![]()
![]()
![]()
Dank je![]()
Nu krijg ik een keer de kans je in real live te zien, die laat ik me natuurlijk niet mislopen hé![]()
Is het nog wel 45 euro voor de les, ik las namelijk in een ander topic dat het verhoogt was naar 50 euro?
1. Birgit
2. Karianne
3. Rebanna
4. Poca & Roos
5. Saskia
6. Allegro?
7. Stacy & Know How?
8.
De les kan doorgaan!
1. Birgit
2. Karianne
3. Rebanna
4. Poca & Roos
5. Saskia
6. Stacy & Know How!!!
7. Allegro?
8.
![]()
![]()
![]()
Oh ik ben helemaal supergelukkig!!! Dat het doorgaat, Kabriche en ik hebben het zo nodig!!!
Bladwijzers