Dit zijn dus de deelnemers:
Voorthuizen:
1. Karianne 10:00
2. Nicky 10:45
Lunteren
3. Rebanna 12:00
4. Birgit 12:45
5. Stacy & Know How 13:30
Pauze
6. Saskia 15:00
7. Martin 15:45
8. Allegro 16:30
Dit zijn dus de deelnemers:
Voorthuizen:
Lunteren
Pauze
Dat is toch precies hoe ik het geschreven hebt KnowHow??
Vraagje, hoe gaat het in zijn werk morgen?
Ik bedoel kan ik met Kabriche ergens stappen of moet ik haar in de trailer houden? En heb je vooraf met Wim zelf een gesprekje hoe en wat je wilt?
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Nee, je had mij nog op 14.15 staan
Ik neem aan dat er ook wel een buitenbak is waar je los kan stappen![]()
Dit wordt mijn tweede les van Wim. In de eerste les ben ik op mijn paard gaan zitten en heeft hij eerst gekeken hoe hij loopt. Daarna hebben we even kort gepraat over wat ik precies wil bereiken en daarna is Wim begonnen met les geven.
Voorthuizen:
Lunteren
Pauze
Je kan wel even in de buitenbak stappen ja. Liefst niet allemaal tegelijk
Er zijn geen paddocks of stallen beschikbaar in principe. Jammer maar helaas![]()
May the horse be with you!
Ga kijken of ik het kan vindenen zo ja kom ik ook even spieken hoe jullie het er vanaf brengen in de Wimles
![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Hee leuk als je komt kijken!
Ohja en Rebanna: dank je wel voor de flexibiliteit!
May the horse be with you!
Geen dank![]()
Tot morgen!!![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
succes Rebanna en de rest vandaag, vergeet fototoestel niet!!!![]()
The darkest hour is befor it get light!!!
Rébanna.. ik ben toch zo ontzettend benieuwd naar je ervaring met 'de eerste keer''Wimmen... vertel!vertel!
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
haha vertel mij wat, ik wacht al een hele lange dag op je verslagje!
The darkest hour is befor it get light!!!
Volgens mij had Rébanna een feestje gisteravond......
IK heb even bij haar les gekeken (nadat ik vreselijk had zitten vloekenin de auto omdat ik stal Heiveld niet kon vinden.....45 min gezocht ) Het zag er wat mij betreft goed uit en was ook voor de kijker errug leerzaam
![]()
Leuk en chique paard trouwens die Kabrice !
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ik had hetzelfde probleem, Lunteren lag open. Gelukkig toch nog gevonden, 10 minuten voordat mijn les begonmaar gelukkig liep Wim uit, dus alle tijd om op te zadelen en los te stappen
toch helemaal goed gekomen.......
jeminee ligt Lunteren nou nog steeds open......... daar doen ze lang over zeg......
![]()
Inderdaad ik had een feestje en ben nu nog aan het nagenieten![]()
Alles was gewoon helemaal perfect! Kabriche was zo lief en ontspannen, de binnenbak was heerlijk koel, ik was aardig relaxed, leuk publiek![]()
Enfin, ik heb een boel foto's en die ga ik zeker weten plaatsen met een verslagje! Dit weekend is het er niet van gekomen, moest van mezelf verplicht buiten blijven met dit weer![]()
Een vriendin was mee en heeft alles gefilmd dus ik kan van de week lekker oefenen!
ThanksLeuk en chique paard trouwens die Kabrice !![]()
Ook jouw les was voor mij erg leerzaam Stacy! Ik heb zelf ook een ouder paard (20 jaar) en daar zag ik erg veel van die van jou in terug (vooral moeite met loslaten van de bovenlijn enzo). Ik reed haar eigenlijk helemaal niet meer, maar na het zien van Knowhow en hoe hij eigenlijk verbeterde in de les was ik weer helemaal geinspireerd.....Die ouwe van mij moet ook weer langzaam aan aan de training gelovenOorspronkelijk Geplaatst door KnowHow
![]()
Bladwijzers