1. Birgit
2. Karianne
3. Rebanna
4. Poca & Roos
5. Saskia
6. Stacy & Know How!!!
7. Allegro?
8. Nicky?
Super!
1. Birgit
2. Karianne
3. Rebanna
4. Poca & Roos
5. Saskia
6. Stacy & Know How!!!
7. Allegro?
8. Nicky?
Super!
May the horse be with you!
nou laat ik eens barmhartig zijn
Bij deze schrijf ik me weer in!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
1. Birgit
2. Karianne
3. Rebanna
4. Poca & Roos
5. Saskia
6. Stacy & Know How!!!
7. Nicky
8. Allegro?
Welja zeg! Zeker 7 en misschien wel 8!?
Gagoe!
Ik kom zeker kijken en als het iets voor mij is ga ik het volgende keer proberen!!!
bibber bibber bibber.... Spök heeft pas 1 keer in stilstaande trailer gestaan, is nog nooit van haar leven in een binnenbak geweest, allemaal heeeeeel enge dingen maar ik zal toch ooit de grote stap moeten wagen.....
Zeg lieve weidegenoot, wij hebben de ultieme luxe dat Wim eerst bij ons aan huis komt en dan doorrijdt naar Lunteren
Dus die bibberstap hoef je niet eens te zetten! Je hoeft alleen maar te zeggen dat je meedoet![]()
Huh? Krijgen jullie aan stal les?
Ga ik jullie nog niet ontmoeten dus![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Jwel hoor, ik kom daarna in Lunteren kijken en de centen in ontvangst nemen, anders moet ik nu een slimme knappe redelijke constructie voor voorafbetalen en geld terug bedenken en daar heb ik momenteel helemaal geen zin in
Dus wederom: wil iedereen proberen zoveel moghelijk gepast geld mee te nemen?
45 euro voor Wim
8 euro voor bak
Liefst beide bedragen separaat want het zijn 2 aparte potten die ik weer moet verdelen
Alvast mijn hartelijke danK!
En tot 10 juni!
Oké leuk.
Ik zal braaf het geld gepast en apart meebrengen, is een kleine moeite!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Ga meteen maar voorstel voor tijden maken, dan kunnen we daar weer lekker mee gaan tutten
1. Karianne 10:00
2. Nicky 10:45
3. Poca & Roos 12:00
4. Birgit 12:45
5. Rebanna 13:30
6. Stacy & Know How 14:15
7. Saskia 15:00
8. Allegro? 15:45
Ik vind het prima 13.30 uur.
Zet mij maar zonder vraagteken! Ik doe mee!
Dat gaat goed zeg! Al 8 deelnemers zeker! Dan gaat die les van 22 juli vast ook wel door!
14.15 is prima.
Leuk dat jullie allemaal komen!
1. Karianne 10:00
2. Nicky 10:45
3. Poca & Roos 12:00
4. Birgit 12:45
5. Rebanna 13:30
6. Stacy & Know How 14:15
7. Saskia 15:00
8. Allegro 15:45
(vet is bevestigd)
Even een vraagje.. Stal Heiveld is toch in Wekerom, waar jij, Karianne toch zelf ook staat? Of heet het daar al officiëel Lunteren?
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Stal Heiveld is tussen Wekerom en Barneveld in, waar ik stond en nu niet meer sta en het heet daar geen Lunetren. Voor de routeplanner kun je het beste Ede invullen, mar de postcode is het handigst: 6741 GK...Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
Bladwijzers