You're welcomeOorspronkelijk Geplaatst door Morrie
Grz Els
You're welcomeOorspronkelijk Geplaatst door Morrie
Grz Els
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
heb je helemaal gelijk in hoor!Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
tenzij je per minuut betaald: das pas hollandse zuinigheid![]()
![]()
Ik ben bijna aan de assessment DVD van level 2. Daarin worden toch alle taken uitgelegd, neem ik aan? Ik ben erg benieuwd. In augustus word ik op zomerkamp bij Eddy beoordeeld en hoop ik level 2 af te sluiten.![]()
Dat is ook handig! hoef je helemaal niet te filmen....![]()
De level 2 testen worden niet live afgenomen... dus helaas, filmen blijft een must!Oorspronkelijk Geplaatst door kellybelly
Trouwens, het is eens goed om je zelf aan het werk te zien, daar kan je veel uit leren...
groetjes,
Kristien
Euhm ik ga volgende week meedoen met een L2/3 cursus en ik had begrepen dat Eddy dan wel degelijk zou kijken naar taken die je al kon, en dat die afgestreept zouden worden!
Tja, hopen dan maar dat het zo is!Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
Ik heb laatst ook een eind level 2 meegedaan. Eddy zei me dat het behalen van de L2 een makkie zou zijn voor mij en dat hij er geen enkel probleem in zag... En toch heb ik moeten tapen...
Hij stelde zelfs voor dat hij het even zou filmen (hij was hier voor een cursus), maar dan moest ik het naar een andere instructeur opsturen... Dus, hebben we het maar effe zelf op tape gezet en het 's avonds laten beoordelen.
Succes in ieder geval!
Kristien
wat idioot zeg! als hij je beoordeeld en hij ziet je live bezig geeft dat toch een veel beter beeld?
Ach, hij wil het gewoon eerlijk houden vermoed ik...Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
groetjes,
Kristien
Ik heb inmiddels begrepen dat voor de cursus die ik ga doen, een uitzondering gemaakt wordt en dat er dan dus wel live-beoordelingen gaan plaatsvinden. Hè gelukkig!
Kristien, wat zou er niet eerlijk zijn aan een live-beoordeling dan? Het lijkt mij dat een live-beoordeling idd een veel beter beeld geeft, zoals Sandra ook zegt. Met film kun je altijd sjoemelen. Ik heb nu bv. 1 taak die meestal niet lukt, en heel soms wel. Ga ik alles filmen, dan zal het natuurlijk net niet lukken. Er van uitgaande dat mijn andere taken wel in orde zijn, moet ik dan daarna nog een keer een filmpje insturen van alleen die ene taak. En die kan ik dan net zo vaak proberen als ik wil, en alleen de gelukte versie insturen... Als ik dit echter live laat beoordelen en Eddy ziet dat het eerst 10 keer niet lukt voor het een keertje goed gaat, heeft hij wel een realistischer beeld van wat ik werkelijk kan...
Eddy heeft me bevestigd dat dit kan; ik heb het hem rechtstreeks gevraagd tijdens een les...
Marja ik zou me maar niet te druk maken om die taken die je niet zou kunnen, het nieuwe level 2 gaat over heeeeeeeeel andere dingen dan taken uitvoeren! Succes
Ja dat weet ik op zich wel, maar je moet toch wel bepaalde dingen kunnen... Ik weet dat bv. in het oude L2, als de vliegende galopwissels niet lukken maar de instructeur kan wel zien dat jij het wel goed aangeeft (ik heb bv. een paard waarvoor die wissels fysiek heel moeilijk zijn), dan kun je daar toch voor slagen.
Maar ik zit vooral met die verdraaide tong... Ik denk dat je dat toch echt wel moet kunnen laten zien...
Nou ja we zien wel, en desnoods film ik dat dan later nog, is altijd beter dan alle taken te moeten filmen.
Ik kijk er vooral naar uit om weer heeeeel veel te leren tijdens de cursus, en tips aangereikt te krijgen voor de dingen die nog niet helemaal goed gaan!
Bladwijzers