Resultaten 1 tot 14 van de 14

Topic: weiland in utrecht

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

weiland in utrecht

ik heb een jaar geleden hier ook al naar gevraagd, maar toen waren m'n ouders nog tegen, ging het toch niet door. Maar nu wel...
    Tas komt in juni terug uit frankrijk en we hebben geen stalling meer. Ik wil haar nu dus heel graag in de buurt van utrecht hebben.
    M'n ouders zijn helemaal om en hebben me zelfs de oude auto van m'n moeder aangeboden zodat ik iets verder van utrecht een plekje kan zoeken, want ze vinden natural&goedkoop gelukkig ook belangrijk
    Helaas is het vrij moeilijk om in de buurt van Utrecht iets te vinden (waar de paarden niet 24/7 op stal staan), dus...

Weet iemand een plekje in de buurt van utrecht waar de paarden zoveel mogelijk naar buiten kunnen in de winter? Op niet meer dan 20-25 minuutjes rijden van utrecht.
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Re: weiland in utrecht

Ik ken wel stallen waar de paarden zomers naar buiten kunnen. swinters word wel al lastig aangezien de meesten vol zijn waar dat kan. Als ik van iemand wat hoor zal ik het zeggen (heb nog al veel contact met mensen rond maarssen)

Oja, in Maarssen is wel een dressuurmutsen stal, maar die staat naar horen zeggen (alweer) half leeg. Er is wel weiland, maar dat is zo weinig dat je paardje er niet altijd op kan. Maar misschien valt er te onderhandelen. Dat is Marsua, het ligt langs de vecht tussen Maarssen en Oud zuilen zo'n beetje onder de snelweg bij de hockeyvelden.

succes met zoeken
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!

is maartensdijk te ver weg? Daar weet ik nog wel een adres waar ze altijd op de wei kunnen (geen bak bij)

Het schijnt dat daar in de toekomst een hele hoop ruiter paden bij komen in de buurt Of teminste bij westbroek en omgeving wel. Er gaat er eentje lopen van de kerkweg (westbroek) naar de maarseveenseplassen en er zullen er een aantal richting de utrechtse heuvel rug gaan. LeukLeukLeuk, maar heel erg offtopic
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!

Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

maartensdijk is prima te doen, waar is het precies? hebben ze wel iets van een schuilstal?

Actief Forumlid Free rinny's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Ik zal mijn ogen en oren eens open houden.
    Ik sta zelf in Scherpenzeel (gld) maar dat is neem ik aan te ver ?
    No one can teach riding as well as a horse.

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Ik kwam op marktplaats een advertentie tegen van iemand in Zeist, misschien is het wat:
    Titel advertente: Stalling en weidegang in het buitengebied van Zeist,
    In het prachtige buitengebied van Zeist bij particulier te huur een box met weidegang o.b.v. zelfverzorging. Groot weiland, op dit moment nog geen bak, hoort voor de toekomst tot de mogelijkheden, natuurlijk in overleg. Zeer betaalbaar op een mooie plek!

Advertentienr.:3149779813

Ik ben ook op zoek naar iets soortgelijks, dus reageer hier maar even zodat ik op de hoogte blijf.

Had die advertentie in Zeist ook gezien, maar er stond niet bij of er al paarden stonden (en hij moet natuurlijk niet alleen staan) dus misschien kunnen we samen
    Don't judge a thing until you know what's inside it!

Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

zeist zou echt wel ideaal zijn, da's ook gewoon met de fiets te doen. Ik heb al gereageerd.. ik denk dat er wel al meer paarden staan. Zou leuk zijn om er gelijk een nh-stallinggenoot bij te krijgen

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Is Everdingen te ver weg? Want bij mij op stal is er nog plek. Ze staan sinds gister buiten, per 2 of 3 en 's winters is er genoeg ruimte in de paddocks. Bovendien zijn er zat mensen aanwezig waardoor de paarden 's winters min. een halve dag buiten staan.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Ik sta in Zeist bij vd Grift. Is all inn en goedkoop. Ze staan 9 maanden per jaar in de wei (snachts gaan ze naar binnen) en de overige 3 maanden staan ze na onderling overleg ook veel in de paddock. Het is aan het bos en er zijn 2 buitenrijbanen, longeercirkel en paddock. Binnen en buitenstallen. Je kunt rustig een weekje op vakantie, want zelfs als je niet komt wordt je paard perfect verzorgt.

http://www.deburghoeve.nl
    kijk daar maar eens. per september zijn er een paar stallen vrij. veel land aanwezig.
    alles is bespreekbaar.
    een dag zonder lach is een dag niet geleefd!

Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

hihi, dit is al best een oud topic. Ik heb me kapot gezocht naar stalling, niet gevonden...
    Uiteindelijk zijn de plannen verandert en gaat ze naar m'n zusje, raar genoeg zijn er rond Den haag wel stallen waar ze 24/7 naar buiten kunnen

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

slotje dan

Bladwijzers

Forum Rechten