Hoi,
Ik ben nu begonnen met de games en ben nu zo'n beetje bij porcupine. Achterwaarts gaan op neusdruk lukt nu op fase 1/2 (hadden we al eerder gedaan dus niet zo moeilijk) Maar.. nu wil ik haar uiteraard ook zijwaarts laten gaan, wat nog niet lukt op fase 1/2. Dus zou je een fase hoger moeten ja, maar ik heb vorige week m'n rechterpols nogal dik gekneusd en ik kan dus maar met 1 hand druk uitvoeren (kan zelfs niet goed belonen met rechts)
Dus, hoe ga ik nu verder? Of mss; kan ik wel verder?
Ik heb deze week erg veel gewandeld en tussendoor soms wat gefriendeld enzo, lukt allemaal niet zo helaas, maar van een hele week weide word wim ook niet veel beter. Of mss ook wel, ze gaf vandaag voor 't eerst in 2,5 week weer toestemming om op te stappen, rijden lukte wel aardig omdat ik maar een paar rondjes de hoefslag afgehobbeld ben en helemaal geen teugel nodig had. Niet dat Wim het leuk vond trouwens, die wilde even 'leuk' over de hindernis die er stond springen wat niet van mij mocht (ja zonder mij erop wel, maar dan is het weer niet leuk volgens haar)
Naja, volgens de doc ga ik er nog wel lekker lang last van hebben en hij vind het 'een dooie zonde' om toch naar wim te gaan met "zo'n polske".. stel je voor dat ze 'm in haar mond stopt (ik vind hallo, hij is maar gekneusd en zit er nog aan)
Dus, weten jullie mss hoe ik dit even ga aanpakken, doorgaan naar 'n volgende game kan niet neem ik aan, porcupine is toch bijna de belangrijkste. Weer een week alleen maar wandelen en wim valt om van verveling (ik ook) Morgen staat weer een heel stuk friendly op 't program en als ik weer toestemming krijg dan gaan we weer rondhobbelen.
In de buurt is trouwens geen ene kip die parelli doet en die het even zou willen overnemen.. tenzij het erin geslagen mag worden, dan doen ze het graag![]()
Gr. Nienke
Bladwijzers