Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: how to get her ready to ride...?

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

how to get her ready to ride...?

Ik kom net van de paarden vandaan (as usaul)
    en ik zweef weer eens op mijn vertrouwde roze wolkje
    ik had eerst met gigi zeker 30 minuten gespeelt, de seven-games en meelopen, stoppen en achteruit lope.
    Het ging fantastisch allemaal moet ik zeggen, ik had dat nog niet verwacht van gigi, soms ben je ineens 10 stappen verder dan je zelf denkt/verwacht.

Dus na 3 weken niet gereden te hebben en alleen maar te hebben gespeeld, dacht ik, laat ik eens kijken of ik toestemming kan krijgen en of ik even op haar mag rondhobbelen. dus ik op de bakrand en gigi stond er mooi naast, over haar rug gewreven niks aan de hand, ik ga leunen op haar rug en meteen wil ze weg lopen. Ik dit nog een paar keer herhaalt zo en helaas kreeg ik dus geen toestemming

Nu is dus de grote vraag, how to get her ready to ride?
    In het verleden heb ik geen aandacht gegeven aan het toestemming vragen, dus het is mijn eigen stomme schuld dat ze nu zo lang op zich laat wachten, maarja ik wil zo graag...

alle tips zijn van harte welkom!
    dankjullie wel,

groetjes Elianne
    The darkest hour is befor it get light!!!

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re: how to get her ready to ride...?

Gewoon heeeeel vaak oefenen.
    Ik heb dit probleem ook nadat Jeps last van z'n rug had. En je merkt echt verbetering als je gewoon heel vaak oefent. Lekker kroelen vanaf de bakrand, en er weer af. Na een paar keer voorzichtig je been erover leggen en er weer af enz. enz.
    Tot je uiteindelijk kunt gaan zitten en dan zou ik gewoon alleen nog maar aaien en er dan weer af gaan.
    Volgensmij is hier verder ook niet echt een "trucje" voor ofzo, behalve geduld....
    Succes

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Tsja als Amon echt niet wil en steeds maar weer weg wandelt dan blijft er voor mij niets over dan, terug naar de grond, games, spelen, friendly en dan weer vragen. Wil hij dan nog niet, helaas pindakaas maar dan is het vandaag geen dag om te rijden maar morgen vast wel, maar meestal krijg ik wel toestemming hoor als ik er de rust inbreng en de tijd neem.
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

ik ben Shanna nu aan het voorbereiden om te gaan rijden (nog niet ingereden) en ik let dus ook super goed op of ik toestemming krijg of niet. Vandaag wel toestemming gekregen om te hangen, maar meer zat er niet in.
    Kwestie van erbij neerleggen, inderdaad weer wat grondwerken, nog eens proberen. Als het niet lukt, dan niet. 't is wel even wennen, om als je je voorgenomen hebt te gaan rijden, je plannen te wijzigen, maar het is het waard hoor. Kwestie van wederzijds respect.

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Helemaal mee eens! Ik heb de laatste anderhalve maand van Tamara ook geen toestemming gekregen en gisteren mocht het ineens wel

Ze was toen ook lekker ontspannen en dat is veel prettiger rijden. Dus inderdaad, oefenen, plannen wijzigen en geduld opsparen. Gaat jullie vast lukken!
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Bladwijzers

Forum Rechten