-
Forumlid
l1 driving game
Hoi,
Ik heb wat moeilijkheden met de driving game. Voor fase 1,2, en 3 gaat mijn Joycie niet opzij, ze staat echt te kijken van 'wat loop jij moeilijk te doen!'. Wat ik nu precies de fase vier? Ik vind dit tot nu toe de moeilijkste game. Wie kan mij helpen?? Als ik deze nog niet onder de knie heb, is het dan verstandig om b.v. de circling game of yoyo te gaan spelen?
-
Actief Forumlid
Re: l1 driving game
Geef je de fase vier wel effectief genoeg? Als ze niet reageerd op het in de lucht en op de grond tikken, dan moet je tegen haar beginnen tikken, op den duur reageert ze wel hoor. Ik denk dat het best is de eerste drie games goed onder de knie te krijgen, want deze zijn de basis voor alle verdere stappen die je zal ondernemen. Volg het pakket en je komt er...
Nog veel suc6!
bye
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore

-
Forum Meubilair
Re: l1 driving game
fase 4 is je paard te raken met de carrotstick, de leadrope of de savvystring (net wat je gebruikt en hoe ver je van je paard af staat). Zorg dat je duidelijk bent in je fases. Ik gebruikte in het begin altijd als geheugensteuntje dit telritme:
1,2,3
2,2,3
3,2,3
4
Dit om te kunnen onthouden bij welke fase je bent.
Fase 4 is altijd effectief. Als je paard niet reageert op fase 4 is dit dus NIET fase 4, maar fase 3,5.
De kunst is dus iets te vinden waar je paard wel op reageert. Dit kan zijn:
harder je paard raken, op de grond stampen of weet ik veel. Verzin iets waar je paard wel op reageert en probeer meteen te belonen als je paard iets in de juiste richting probeert. Een gewichtsverplaatsing is op jouw niveau al echt even voldoende.
Forum Rechten