het op te geven![]()
Vandaag, na osteo-bezoek en anderhalve week longeren (met rustdag) terug parelli oef gedaan en terug op Lysje gezeten en rondgestapt...
Ze loopt overal met me heen (vooral naar de uitgang) en naar rechts wenden gaat nog steeds niet. Als ik ook nog maar een ietsie pietsie mijn hand opzij breng om haar te tonen welke richting ik uit wil, dan begint ze gelijk tegen te trekken naar links, terwijl ik nog niet de minste druk heb gegeven...
Er is zo echt niks aan voor mij, ik kan niet draven (gaat beetje moeilijk zo stuurloos), ik blijf gewoon steken en de osteopaat heeft het probleem dus ook niet kunnen oplossen.
Als ik nou in B zou wonen, zou ik direkt eens vragen of ik bij Eddy terecht kan, maar hier... nou ja, ik zal maar eens rondkijken zeker? Ik kan er alleen niet te veel geld aan uitgeven nu, past slecht en ik moet nog een nieuw zadel kopen ook.
Iemand een oplossing???
Ik vind het allemaal niet leuk meer... wat ik ook doe, het moet altijd ergens mis gaan.
2de hond erbij gevolg: vechtende honden
huis gekocht gevolg: alleen maar miserie en neen ik overdrijf niet
Parelli: gaat ook weer niet
Positief trainen met de honden: pfff... weinig effect
Ik kan maar beter hard gaan worden en er op kloppen... hoe positiever ik het wil aanpakken... hoe slechter het gaat.
Ik heb hier 5 paarden: 1 is te oud om te rijden, 1 is te jong en 2 zijn te klein... en met Annelys gaat het niet... echt tof zo... heb er heel erg weinig aan behalve werk![]()
Ik ben het echt zat![]()
Bladwijzers