Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 34

Topic: Re: Parelli Video Avond

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: Parelli Avond in Belgie

He Werner, leuk dat je het hebt gelezen.
    Kun je eens rond informeren in Duffel of er een zaaltje te huur is?
    Het liefst iets waar ze ook een beamer hebben, maar het moet ook weer niet zo groot zijn dat het ongezellig is als je met een klein groepje mensen bent.

Jouw voorstel van een halve dag lijkt mij ook prima. Langer houd je het toch niet vol om video's te kijken
    Een DVD speler kan makkelijk meegenomen worden in een auto hoor, dus maak je daar niet druk om.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Super werner dat je nu ook eens gepost hebt . Ik ben dus zeker geïnteresseerd, maar zijn er nog Belgen hier? Ikzelf heb geen NH dvd's, enkel twee video's: één van een Parelli conference 2003 en één van Sally Swift, Centered Riding 1 en 2. Ze zijn wel beiden in het Engels. Oh ja en natuurlijk ook de video van L1 maar die hebben de meesten hier wel hé.

Een halve dag is best oké voor mij. Echt heel leuk dat dit topic toch nog leven wordt ingeblazen, ik had al gedacht dat er niemand ging zijn die hier nog aan zou denken...

Dus laat die Nederlanders zaterdag maar hun video-avond hebben, de onze komt er ook aan hoor !!

xxx julie

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ik denk dat er ook wel een paar Nederlanders naar de Belgische videoavond willen komen hoor. Ik tenminste wel, mits ik vervoer kan delen met een paar mensen (kunnen totaal 5 in de auto).
    Dus dan kan ik ook wel wat video's meenemen.

Nou, andere belgen, laat wat van je horen!

Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Tuurlijk mogen jullie ook naar België komen, zeer graag zelfs, dan kunnen we jullie ook ens leren kennen.

Ik vraag me idd ook wel af waar die andere Belgen blijven .

xxx julie

Actief Forumlid werner's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2004

Hey,

We kunnen wel al een datum voorstellen en een kort programma.
    Als de Belgen op dit forum niks van zich laten horen, kunnen we eventueel via de Parelli vertegenwoordiging voor Vlaanderen (B) aan e-mail adressen geraken en die zo uitnodigen.

We riskeren dan wel dat er tamelijk wat volk zal zijn en dan gaat het effect van een knusse bijeenkomst wel wat verloren natuurlijk.

Anders houden we het maar op een handvol enthousiastelingen. Zeker ook leuk.

Hebben de meesten sowieso vrij tussen Kerst en Nieuwjaar of moet het in het weekend???

Een beamer zal trouwens moeilijk zijn. Een zaaltje heeft dat helemaal al niet (tenzij misschien een audio-visueel centrum )
    Er is wel een zaaltje in de buurt boven een taverne (een andere club waar ik lid van ben vergadert daar nu ook al en het is gratis als we ermaar wat consumeren, en dan bedoel ik niet 2 colaatjes op 6 uur tijd ).

Kunnen we gelijk ook makkelijk aan drank geraken, moet niemand ermee zitten zeulen en je kan er ook eten (specialiteiten of ook gewoon pasta of zo). Misschien wel leuk om daar de avond mee af te sluiten om een uur of 6 of zo (als we dan al van een uur of 2 video gekeken hebben zullen we het al wel beu zijn). Dan kunnen we rond 7 uur naar huis (voor zij die met openbaar vervoer komen kan dat noodzakelijk zijn). Blijven tooghangen kan natuurlijk ook... Die zaak is wel gesloten op ma en di. Er is ruime parkeergelegenheid op het marktpleintje er rechttegenover (is op 1.5 km van de Mustang) in St-Katelijne-Waver, net tegen de grens met Duffel en makkelijk bereikbaar via de E19 Antwerpen-Brussel.
    Als je altijd doet wat je gedaan hebt, krijg je altijd wat je gekregen hebt...

Mensen die ergens in slagen zijn dromers die hebben blijven doorzetten...

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Klinkt wel goed Werner.
    In hoeverre de DVD's in een groep (buiten huiselijke kring) vertoond mogen worden weet ik eigenlijk niet. Misschien is dat wel hardstikke verboden en zullen we het alsnog bij iemand thuis moeten doen.

Beamer kan ik wel regelen vanuit de uni, maar niet in de kerstvakantie. In een weekend kan ik bijna altijd wel.

Actief Forumlid masja's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    51

Tussen Kerst en Nieuwjaar zit dit jaar helaas geen weekend..

Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door masja
    Tussen Kerst en Nieuwjaar zit dit jaar helaas geen weekend..
    haha slim gezien! wel jammer.

maar dat zaaltje lijkt me idd ook wel wat werner. Zou best leuk zijn en hndig voor te eten. En ja om via het officiële booking center van PNH mensen te zoeken lijkt me ook niet echt leuk meer. We zijn nu al met z'n drieën (Werner, Eveline en ik) en misschien zijn er nog? Als we met een vijftal zijn zuo het toch wel moeten lukken. Een beamer zou voor mij trouwens niet echt hoeven, op gewoon tv-scherm zie je toch ook al veel? Klagen van weelde noem ik dat...

Ik ben dus in de kerstvakantie thuis, maar aangezien er idd geen weekend is tussen kerst en nieuwjaar gaat het dan wel wat moeilijk worden voor de rest, of niet? Een weekdag zou dan voor mij ook gaan dus voor de datum moeten jullie niet op mij letten. Oh ja, schiet me trouwens net te binnen, ik heb eigenlijk nog niet gevraagd of ik zou mogen van mijn ouders, maar goed, een beete zagen en lief kijken en ik kom er wel... hopelijk...

xxx julie

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Kijk, voor een video-avond met 5 mensen ga ik niet naar Belgie rijden, dan moeten er toch minstens wel 5 uit NL mee komen. Maar misschien is het een beter plan om ff wat met K10 te regelen? dat het over de lijst gaat ofzo.

Actief Forumlid werner's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2004

Hoi,

Ik zal K10 even mailen, maar zit zat al een tijdje zonder computer, dus ik weet niet wanneer ze terug online komt.
    Het wordt stilaan tijd dat we een datum en uur gaan kiezen want anders kun je geen geinteresseerden vinden. Voorstellen?
    Als je altijd doet wat je gedaan hebt, krijg je altijd wat je gekregen hebt...

Mensen die ergens in slagen zijn dromers die hebben blijven doorzetten...

Actief Forumlid K-trien's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Hello!

ik wil ook zeker komen (had ik al naar werner in een pb gestuurd via paardentips)!

Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Leuk!! Dan zijn we al met z'n vijfen of zo, denk ik. Werner had nog twee andere meisjes bijgevonden, of ben jij daar één van?

xxx julie

Actief Forumlid K-trien's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

ja, da zal ik zijn (samen met Sylvia - mijn parelli-buddy)... ! wij wonen in antwerpen (haha, belgen:d) ...

Katrien

Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Ik woon in Nevele, ook een rasechte belg dus!!

xxx julie

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Het lijkt me ook wel heel leuk, maar ik kom uit groningen en ik zou niet weten hoe ik die wereldreis ga maken Ik heb namelijk nog geen ov jaarkaart
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Bladwijzers

Forum Rechten