Kijken is normaal 40 euro per dag, als je ffies langskomt mag het meestal wel gratis.
En als je met iemand meekomt en deze dat van tevoren meld, dan is het de helft van de prijs.
Kijken is normaal 40 euro per dag, als je ffies langskomt mag het meestal wel gratis.
En als je met iemand meekomt en deze dat van tevoren meld, dan is het de helft van de prijs.
whaaaaaaaaaaaa
ik wordt gek van de zenuwen, het is MORGEN, ja MORGEN al...!!!
helup helup helup
Rebanna heb jij de zenuwen nu ook erg te pakken of nog niet?
The darkest hour is befor it get light!!!
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk de hele week nergens last van gehad, maar nu begin ik heb toch echt wel te knijpen......
Als we er maar eenmaal zijn dan zal het wel loslopen verwacht ik!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
ik ben mijn tas nu aan het inpakken, en neem volgens mij veel te veel mee en ook vergeet ik sommige dingen ben ik bang...
helup, 3 dagen is ook harstikke veel...
en ben echt echt bloednerveus, ik meen het serieus!![]()
Beetje laat mischien, maar weet iemand mischien nog iets wat je niet moet vergeten?
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Je Paard!
Zonnebrand!
Started!
![]()
![]()
Gelukkig komt mijn vriendin me ophalen met haar paard dus die kans zit er niet echt in, hhihiihiihi je zult daar aankomen zonder paard hahahaahaha
Nog meer tips mischien?
blijven jullie daar slapen ofzo dat je zoveel meeneemt?
je paard, je halster, touwen, stick en zadel is toch voldoende?
Nee wij rijden 's avonds weer naar huis maar de paarden blijven wel daar staan. Overigens Elianne blijft wel 2 nachtjes bij mij slapen dus die zal haar tandenborstel en pyama mee moeten nemen![]()
Maar ik zat meer te denken aan vliegenspul, tja ik zal uiteindelijk wel weer veel te veel meenemen en iets kleins maar belangrijks vergetendaarom is het maar goed dat ik 's avonds naar huis ga!
Zal trouwens wel raar zijn geen paard thuispfff dat is wennen, maar waarschijnlijk ben ik 's avonds zo moe dat ik dat vergeet hihiihihi
nou ik blijf inderdaad bij Rebanna slapen, dus moet minstens voor 3 dagen kleren meenemen en ik ben zo iemand dat ik dan voor een week mee neem![]()
en haha nee shakira zal ik niet vergeten, stel je voor wat rebanna zegt, van de zenuwen vergeet je je paard en kom je daar aan zonder dan sta je niet voor schut!
er staan daar meer paarden, en er lopen daar hele aardige mensen rond (vind ik), dus als je iets vergeet, zal je het altijd kunnen lenen.....
ik hoop dat ik gewoon niks vergeet, maarja zal altijd wel iets vergeten...
ene rebanna is er ook nog!
Je poetsspullen.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
thnx Roos!!
Ik zat te denken, het is wel handig om je spullen te merken zodat je weet welke CS van jou is.....
We komen er wel!![]()
Bladwijzers