Resultaten 1 tot 2 van de 2

Topic: Informatiemiddag Freestyle op 2e paasdag

Informatiemiddag Freestyle op 2e paasdag

Dit vond ik via de site van Emiel Voest.
    Het lijkt mij erg leuk om er naar toe te gaan.

Informatiemiddag Freestyle® Trainingslocatie Achtmaal

De Paardenbasis mag zich sinds dit jaar trainingslocatie noemen voor het Freestyle Trainingssysteem van Emiel Voest. Om dit heugelijke feit te vieren en om belangstellenden kennis te laten maken met deze nieuwe Freestyle Trainingslocatie wordt er op 17 april aanstaande (2e paasdag) een informatiemiddag georganiseerd.

De informatiemiddag is opgebouwd rond een tweetal demonstraties van Marion en Emiel waarin de hoofdlijnen van het Freestylesysteem worden uitgelegd. De eerste demo behandelt het loswerken en het grondwerk. De tweede demo gaat over de dubbele lange lijnen en het rijden. Tussen de demonstraties door is er uitgebreid gelegenheid tot het stellen van vragen en het verkrijgen van informatie over het cursusaanbod. De dag wordt verder opgeluisterd door een optreden van 'Showteam To The Max' en er zijn drankjes en kleine snacks verkrijgbaar tegen geringe vergoeding. De koffie en thee zijn gratis.

Gaarne verwelkomen wij u op 17 april bij De Paardenbasis aan de Van Lanschotstraat 6 te Achtmaal. De deuren zijn open vanaf 13.00 uur. Het programma start van 14.00 tot 15.00 uur met de demo loswerken en grondwerken. De tweede demo - dubbele lange lijnen en rijden - vindt plaats van 16.00 tot 17.00 uur. Sluiting van de middag is rond 18.00 uur en de toegangsprijs bedraagt 5 euro. Wij stellen het op prijs als u zich vooraf opgeeft via e-mail of op 06-22564426. Tenslotte herinneren wij u eraan dat het een buitenevenement is, zodat u zich daarop kunt kleden. Tot dan!

Kijk anders op hun site http://www.paardenbasis.nl

Forumlid Dorien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Leeftijd
    43

Re: Informatiemiddag Freestyle op 2e paasdag

Ik ga ook! Ben er vorige maand al langs geweest om me in te schrijven voor een vervolgcursus, toen waren ze nog druk aan het bouwen en bezig met de aanleg van de bak. Dus ben wel benieuwd hoe het nu geworden is!

Bladwijzers

Forum Rechten