Ben op dit moment lekker aan het yoyo-en met Annet. Friendly, porcupine en driving zit er redelijk in (meestal fase 2) dus weer een stapje verder.
Zal eerst even beschrijven hoe het nu gaat:
Fase 1 yoyo: schuivelend, aarzelend een paar stapjes achteruit. Uiteindelijk stilstaan.
Even fase 1 blijven, dan door naar fase 2. Weer heel langzaam (voetje voor voetje) achteruit. Vaak belonend door weer iets af te zwakken in de yoyo (terug naar fase 1). Meestal is dit genoeg, en langzaamaan komen we tot aan het einde van het touw. Soms nog een keer terug naar fase 2, maar that's it. Geen fase 3 of 4 nodig.
Mijn vraag is nu: is dit goed?
Oke, dit is wat kort door de bocht, dus wat ik eigenlijk wil weten is dit:
1. Is het acceptabel dat het paard echt voetje voor voetje achteruit gaat, of moet het tempo omhoog. If so: hoe stimuleer ik dit dan? Moet ik de fases opvoeren?
2. Is het goed dat ik terugga naar fase 1 nadat ze respons heeft gegeven op een fase 2?
Ik hoop dat jullie hier iets zinnigs over kunnen zeggen. Komt wellicht ook nog in het L1 pakket, maar ik ben nu bij DVD 3 aanbeland (ga vanavond weer kijken) en het gaat nog wel even duren voordat ik er helemaal doorheen ben (weinig kijk-tijd helaas...)
Bladwijzers