Dinsdag had Brenda me wat games laten zien met Amber.
Nu vroegen wij ons af welke houding je het beste kunt aannemen voor driving voorhand bij een shet. Brenda had wat dingen gebrobeert maar ze reageerde er niet echt op. Ze is ook zo klein![]()
Dinsdag had Brenda me wat games laten zien met Amber.
Nu vroegen wij ons af welke houding je het beste kunt aannemen voor driving voorhand bij een shet. Brenda had wat dingen gebrobeert maar ze reageerde er niet echt op. Ze is ook zo klein![]()
La Sabf - I dare you to move
Haha goed zo Suus, nou mensen kom op, geef ons de gouden driving forehand shet![]()
www.crystal-carving.com
Kan je niet gaan driven met je knieën? Da's op shethoogte?
haha heb het op mijn knieen geprobeerd, met stick naar beneden wijzend, maar op de een of andere manier komt het niet goed over haha, het is gewoon komisch met een shet.
www.crystal-carving.com
nee, niet óp je knieën, mét je knieën! Paraderen zeg maar (zoals de dansmariekes lopen, kenne ge die?)
Nou Suus je hoort het, rokje uit de kast, stick als majorettestok en proberen maar. Die hebben we nog niet geprobeerd, dus wie weet lukt dat wel.
www.crystal-carving.com
en vergeet het fototoestel dan vooral niet mee te nemen hè
(heb nu al beeld, maar wil ff zien of het klopt
)
Suus mag het alleen proberenJammer he Lila
![]()
www.crystal-carving.com
HAha, nou ik heb zondag 2 april voltige wedstijd....dan kan ik het pas goed uitproberen!
Maar bedankt! ik ga het proberen..maar eerst ZONDER cam
..volgens mij gaat Amber me uitlachen, of ze schrikt zoo dat ze hard wegrent..hihi nu heb ik zin om het uit te proberen!
La Sabf - I dare you to move
Bladwijzers