Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Dominatie spel?

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Dominatie spel?

mmmm how interesting, dat heb ik geloof ik wel 100x geroepen vanavond! Ik ging vanavond grondwerk doen met Kabriche. Ze stond me al op te wachten en floepte zo het touwhalster in, dat zag er goed uit dus.

In de bak was mevrouw heel onrustig, niet RB maar ze wilde heel tijd maar lopen, lopen, lopen. De games wilde ook niet zo goed, ze bleef maar onrustig, mmm eigenlijk is onrustig niet het goede woord want dat klinkt RB en zo zag ze er niet uit. En er zaten ook echt stukken in dat ze heel LB was en deed. mmmmm how interesting!! Ik heb een paar verklaringen bedacht.

--> ze vindt de games saai, want we spelen al een tijdje dezelfde games.
    De reden waarom ik denk dat ze saai vindt is omdat ze af en toe op een hele lichte fase reageert en af en toe dezelfde game op een vette fase 4.

of
    --> ze is dominatie spelletjes met me aan het spelen, dit idee had ik omdat het of 'who moves who' leek. En toen ik de driving achterhand wilde doen leek het of ze echt boos op me werd, heel apart. Ze deed wel de driving goed maar ze was echt een beetje aan het protesteren, ik geloof dat ik het zelfs hoorde??

of
    --> om eerlijk te zijn heb ik ook het idee dat het aan mijn attitude lag, ik was namelijk ontzettend druk in mijn hooofd, ik wilde en moest nog 1001 dingen doen, dus mischien dat Kabriche daarom d'r voeten niet stil kon houden omdat het in mijn hoofd zo druk was.

Het was ook een superles voor mijn EF, want ik zat zo ontzettend op het randje van wel gefrustreerd worden en erom lachen. Dus al met al een hele rare grondwerksessie.

Mag ik vragen wat jullie denken als jullie deze gedachten van mij lezen?
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Re: Dominatie spel?

Heb je er ook al aan gedacht, dat het wel eens een combinatie van deze factoren kan zijn? Ze lijken me eerlijk gezegd allemaal erg waarschijnlijk.

Volgende keer: set it up for succes.. dus: sluit vantevoren uit wat kan, dan houdt je een aantal minder opties over.

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

hey reban ik zou graag willen dat ik zo een gemakkelijk antwoord aan je kon vertellen, maar helaas... ik denk inderdaad ook dat het een combinatie is van deze factoren, en ik denk dat je het antwoord zelf het beste aanvoelt!

groetjes Elianne
    The darkest hour is befor it get light!!!

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

mmm how interesting

Ik denk ook zeker dat het een dominatieverhouding spel was, want toen Eveline er was wilde ze die driving achterwaarts ook niet doen, zij is immers een passieve dominante dame! En toen ik deze gisteren ook deed begon ze echt boos te doen, ze wilde niet dat ik haar voeten bewoog, ze wilde mijn voeten laten bewegen. (who moves who)
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Hoi,
    Ik heb zelf ook gemerkt dat als ik onrustig ben in mijn hoofd en ik eigenlijk 101 dingen tegelijk wil doen, dat ik dit dan overbracht op mijn Joycie. Zij nam die onrustighied dan van mij over, heel begrijpelijk eigenlijk want ze wist dan niet waar ze aan toe was. Probeer de volgende keer hier allert op te zijn, en je hoofd even met alle gedachten erin, leeg te maken en gewoon lekker te gaan spelen met je paard.
    Verder misschien leuk om in die games wat afwisseling te gooien. Misschien op een andere manier friendly gaan doen, met een plastic zak aan je stick b.v. Of door een balkjes doolhof de games gaan toepassen. Use ur imagination........of lekker de natuur in (als dit mogelijk is) en dan de games gaan doen.
    Succes!

Bladwijzers

Forum Rechten