Hebben jullie zin om binnenkort eens een keertje met zijn allen wat video's te gaan kijken? Vind het der nu echt weer voor worden! Lekker met zak pepernoten, thee en warme chocomel (voor de liefhebbers)
Hebben jullie zin om binnenkort eens een keertje met zijn allen wat video's te gaan kijken? Vind het der nu echt weer voor worden! Lekker met zak pepernoten, thee en warme chocomel (voor de liefhebbers)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Lijkt me erg leuk![]()
Maar waar en wanneer?
Want als ik kan komen, dan kom ik zeker!!
ik zou zeker ook wel willen komen, als het niet te ver is...
xxx julie
Ikkom ook en yvonne kunnen we samen rijden alhoewel jij natuurlijk een ov kaart hebt enikniet maar ikwel weer een auto.
Goed idee van dat samen rijden.En nog gezellig ook.![]()
Want ov is in het weekend niet geldig en als het vrij ver bij ons weg is dan vind mijn moeder het niet echt leuk als ik alleen moet reizen
('s avonds)
Lijkt me leuk in ieder geval. Moet wel kijken of het niet te ver weg is, want moet met OV. Ik hoor het wel als er plannen zijn.
ride like the wind
Ik heb leuke video's !!!! van de savvy club uit Amerika. Heel veel korte stukjes over diverse onderwerpen. (leadchanges les van linda, liberty met casper, Pat bij de Queen, hoe je veilige knopen legt (was ook door Urs behandeld op L2 kamp) en nog meer dus)
Laten we het ergens centraal houden, zodat het voor zoveel mogelijk mensen bereikbaar is.
Het gezelligst is bij iemand thuis, met een goede video en DVD speler en TV en genoeg zitruimte.
Hoop dat er bij iemand zoveel plek is....
Of we doen 2 avonden, 1 meer in het noorden en 1 in het zuiden?
Laat maar horen wie er plek heeft.
Eventueel kan het weer bij ons in de flatkroeg met beamer en groot schermnemen we wel meer banken mee
![]()
lIJKT ME LEUK!! iK KEN JULLIE NOG NIET MAAR DAT GEEFT NIET TOCH??
Hoor wel waar en wanner??
san
Lijkt me ook leuk! Het zou ook bij mij kunnen (Wijchen), maar als er veel mensen willen komen is het in de flatkroeg misschien wel handiger.
Leuk idee! Maar idd. als er veel mensen willen komen, dan wordt het denk ik wel moeilijk bij iemand thuis.. alhoewel, vorig jaar hebben we bij mij een LOTR-marathon gehouden, en toen zaten we met 10 man!
Dus bij mij zou het wel kunnen, maar is misschien een beetje ver voor de meesten (Zundert, onder Breda).
We kunnen misschien in Zundert wel het zaaltje huren van het vogelopvangcentrum, kost 16 euro voor de hele avond en drinken kost 50 cent ofzo.
Er zijn wel een aantal avonden, dat dat al vol zit. Zou ik na moeten vragen, ze hebben daar een groot scherm, maar wat daar allemaal bij zit aan video of DVD-speler zou ik ook na moeten vragen. TV staat er geloof ik ook.
Maar er zijn vast meer van dat soort zaaltjes in het land.
Zundert zou voor mij misschien wel nog gaan, aangezien dat vrij noordelijk ligt. Ik moet wel met OV dus het best zou een plaats zijn die goed bereikbaar is met OV. Ik kijk er in ieder geval naar uit, maar ik hoop dat ik mag van mijn ouders. Ik zou jullie namelijk graag wel eens leren kennen!
xxx julie
Voor mij is onder Breda geen probleem. Dichter bij dan wageningen!
Als ik dan een paar mensen van het Station op moet halen is geen probleem.
Gr. San
He Masja, dat klinkt ook goed, daar in Zundert.
Als we allemaal een 2 of 3 euro bijdragen hebben we de huur zo bij elkaar.
Hebben ze er een beamer staan? Of alleen het scherm?
In wageningen kan ik een beamer lenen, maar die mag ik niet meenemen naar een andere plaats.
En breda is voor mij ook geen probleem, mits het in het weekend is (ivm OV-kaart)
Doe maar eens in Brabant ja voor de verandering!
Ennuh Maaike, ook de L3 videos gaan we dan kijken hoor!
Mij best, das dan meteen mijn hele bijdrage aan die avond aangezien dat de enigste videobanden zijn die ik heb.
Wat mij betreft mag het ook bij mij thuis, ware het niet dat ik geen DVD speler heb![]()
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Bladwijzers