Ik wil ook graag een Wimles, maar helaas kan ik 15 april niet.
Weet iemand mischien wanneer hij weer in Lunteren komt, of ergens anders dichtbij Loerbeek![]()
Of spreken jullie dat de 15e met Wim af?
Ik wil ook graag een Wimles, maar helaas kan ik 15 april niet.
Weet iemand mischien wanneer hij weer in Lunteren komt, of ergens anders dichtbij Loerbeek![]()
Of spreken jullie dat de 15e met Wim af?
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Voor zover ik weet is er nog geen nieuwe datum bekend... Ik weet eigenlijk ook niet of dat de 15e meteen afgesproken wordt, of dat het via het forum gaat...
Er is nog geen nieuwe datum afgesproken. Mei zat al vol, dat is wel zeker
Nieuwe datum spreek ik meestal met Wim af per mail.
May the horse be with you!
Ik had al zo'n vermoeden dat ik bij jou moest zijn MafHaf. Oké dan hoor ik vanzelf wel. Op zich wel goed voor mij dat mei al vol zit want waarschijnlijk ga ik dan naar de level 1 cursus.
Maar als juni in de planning zit dan hoor ik dat graag!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Het was even stil qua data, omdat ik zat te dubben over een verhuizing van de paarden en niet wist hoe waar en wanneer we dan Wimlessen konden doen. De verhuizing gaat door.
Mijn voorstel/plan is nu: de Wimlessen gaan gewoon door op stal Heiveld.
Voorstel is: iedereen betaalt van te voren aan mij, ik regel dan met Wim en stalhouder data, rooster etcetera. Paddockjes wordt dan lastig, dus ga er vanuit dat je je paard gewoon bij je hebt of bij de trailer hebt staan of zoiets. Misschien dat er 1 paddock/stal beschikbaar is, zoiets. Werd toch al steeds moeilijker vanwege hengsten en zo.
Wim, de schat, rijdt dan na jullie lessen in Lunteren door naar mijn nieuwe plekkie en geeft mij daar les. Zo super dat hij dat wil doen! Ben zeer dankbaar! Dan geef ik hem de reeds vergaarde centen. En met Martien regel ik dan ook de bakkosten.
Dus, dit is het voorstel, kunnen de Wimlessers hier mee leven of zijn er onoverkomelijkheden in te vinden? Spreekt vrijuit!
Ik heb dan nog wel geen Wimles gevolgd maar was dit de eerst volgende keer in Lunteren van plan. Dus wat mij betreft![]()
Op zich heb ik hier geen problemen mee, alleen betekent het dan wel dat ik al langer van te voren de les moet betalen. Betekent dat dan ook dat ik er aan vast zit? Wat gebeurt er als je op het laatste moment ziek wordt?Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Volgens mij moet je nu ook gewoon betalen als je maar met 6 mensen bent en op het laatste moment ziek bent of niet kan...
Daar is volgens mij nooit iets duidelijk over afgesproken...
Wat is dan "op het laatste moment"? Oftewel: tot wanneer kun je je nog afmelden zonder financiële gevolgen?
Als je op de lesdag zelf ineens toch niet kan komen, is iedereen zo ongeveer al onderweg, dan hebben we dus een probleem. Dan moet je de les in principe toch betalen, want de deal is dat Wim voor 6 mensen komt.
Als het 2 dagen van te voren is, gaat de les waarschijnlijk niet door, voor niemand niet. Maar dan krijgt iedereen dus gewoon zijn geld terug.
Ga nog wel proberen hier met Wim ook iets voor te regelen, want het is zo lullig voor de overblijvers als de les ineens niet doorgaat.
Voortschrijdend inzicht dus vooral...
En als je nu een dag van tevoren ziek wordt?
(Niet om te zeuren hoor, maar ik wil gewoon graag duidelijk hebben wat de afspraken zijn....)
En als er meer dan 6 mensen zijn en je belt dezelfde dag af, dan hoef je dus niet te betalen?
Dat eerste is moeilijk. Ik denk dat we dan spoedoverleg met Wim moeten doen of hij toch nog komt. Misschien dan net als de laatste keer dat iedereen iets extra's betaald en dat hij dan wel komt.
Als er meer dan 6 mensen zijn, krijg je gewoon je geld terug.
Da's logisch (met Cruyff accent)
Bladwijzers