okee, dan zet ik er wel iemand bij, geen probleem, bedankt voor de tips!
okee, dan zet ik er wel iemand bij, geen probleem, bedankt voor de tips!
The darkest hour is befor it get light!!!
Succes ermee![]()
Laat je even weten hoe het is gegaan?
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
ik heb het met sietske ook een zomer gedaan... maar die moest alleen staan en dat doe ik nooit meer ... maar zoals ik al las was je dat niet van plan. ik heb siets toen stro bij gevoerd anders zou ze zich gaan vervelen en aan de palen van de bak beginnen te knagen.
Ik moet ook nog even aankijken hoe het gaat maar ik denk dat siets deze zomer gewoon bij de kudde blijft... liever een dik maar blij paard dan een slank en ongelukkig paard!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Zo grappig dat ije "iemand" zegt in plaats van "een ander paard". Zou ik ook doenOorspronkelijk Geplaatst door haflingergek
Ze zijn allemaal iemanden!
May the horse be with you!
En dat valt jou dan weer op: scherp Karianne! En idd mmmm how interesting dat Elianne dat zo omschrijft!
paard k]/images/smilies/nin.jpg[/img] allemaal anders en leuk op hun manier.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
leuk dat jou dat opvalt en dat jij dat ook zou zeggen!
The darkest hour is befor it get light!!!
Skey, sandclear krijg je gewoon bij de paardendrogist. Het is ook nog verkrijgbaar onder andere namen dan is het iets goedkoper. Er zijnn ook mensen die eerst een kuurtje sandclear geven en het vervolgens bijhouden door lijnzaad te voeren. Lijnzaad heeft ook dezelfde eigenschappen als sandclear, maar dan in mindere mate zeg maar....
Bladwijzers