hallo,
wat zijn jullie ervaringen met het thuis cursus pakket van parelli?
ik zit er aan te denken om level 1 te kopen en ben benieuwt naar jullie ervaringen.
hallo,
wat zijn jullie ervaringen met het thuis cursus pakket van parelli?
ik zit er aan te denken om level 1 te kopen en ben benieuwt naar jullie ervaringen.
Nou, welkom! En ga maar eens lezen in alle topics die er zijn, dan lees je ervaringen genoeg!
In 1 woord SUPER!! Het is heel makkelijk te volgen en uit te voeren en je leert er zoveel mee! Das niet in 1 cursus samen te vatten.
Echt hoor, ik kan het je alleen maar aanraden. Maar dan wel de nieuwe levelpakketten, de oude versies zijn lang zo leuk en duidelijk niet.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
doen doen doen, meteen aanschaffen het is het geld dubbel en dwars waard en wat ik zo fijn vind aan een studiepakket, jij bepaalt het tempo en je kunt altijd even terug lezen.
succes ermee!
en laat jou ervaring ook eens weten als je het pakket hebt en gebruikt hebt!
The darkest hour is befor it get light!!!
Dito! Aanrader!
May the horse be with you!
Das genieten, genieten en nog eens genieten.
Je kunt zo veel (meer) leren over paarden. Waanzinnig.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
ja en je paard natuurlijk ook he!!!Oorspronkelijk Geplaatst door haflingergek
![]()
![]()
mijn paard kan helaas niet lezenOorspronkelijk Geplaatst door peaches
![]()
May the horse be with you!
Kan jou paard niet lezende mijne wel
die kent nu net het alfabet, de eerste 3 games, we zijn nu bezig met zinnen.
![]()
![]()
Ik kan je de pakketen ook alleen maar aanraden, er gaat echt een wereld voor je open want er wordt geleerd om met je paard te kunnen communiceren.
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Misschien moet je gewoon eens een aap noot mies boekje in Lodash zn paddock leggen, je weet nooitOorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
En ontopic; ja zijn goeie pakketten. Ik moet er wel bijzeggen, dat ik zelf nog veel meer ben gaan begrijpen sinds ik er les bij heb. Ik vindt het geen vervanging voor lessen.
Maar je kunt er wel een hele tijd mee vooruit en je hele kijk op paarden veranderd erdoor.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Mijn paard kan inmiddels tellen...fase 1..2,3 en 4![]()
Maar ook van mijn kant: DOEN!!!!!! Is het beste wat ik ooit gedaan heb in mijn paarden"carriere". Nieuwe Level 1 aanschaffen en in de wondere wereld van horsemanship duiken. Een hoop eye openers verzekerd.
www.crystal-carving.com
ik zoek ook iemand die mij les kan geven in parelli.
iemand suggestie's?????
ik woon in de buurt van gouda.
zie bij lessen!
The darkest hour is befor it get light!!!
Hahaha, BRENDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Hahahahahaha mutsZie mijn verklaring over lessen bij ITP, topic van Suus, verder no coment
![]()
www.crystal-carving.com
Bladwijzers