Solly.. nog niet gelezen..![]()
Solly.. nog niet gelezen..![]()
Gouda kom ik bijna langs onderweg van Leiden naar huis... maar zorg eerst maar dat je een start maakt in het pakket
En niemand hier geeft Parelli-les, dat doet namelijk alleen Eddy Modde. Mensen hier van het forum helpen wel eens anderen...
Ik sluit me volledig bij bovenstaande reactiers aan. Je paard en jij gaan echt ontzettend veel leren van de cursus pakketten!
goedzo, braaaaaaf, evi!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
ik ken parelli al een beetje ik kreeg vorig jaar les van iemand uit zoetermeer die parelli kende. maar zij is door omstandigheden daar mee gestopt. wil het nu weer gaan oppakken.
maar eerst maar even sparen en dan de cursus aanschaffen
De thuis paketten zijn echt geweldig en verslavend !
Ik kreeg 2 jaar geleden ook les aan huis van iemand die "Parelli" deed alleen noemde hij het niet zo. Maar ik heb eigenlijk nu op een paar maanden meer zelf geleerd dan toen na 1 jaar met om de 2 weken les. Dus je doet er zeker geen miskoop mee in mijn ogen. Ik heb mijn level 2 nu ook al gekocht.
ik heb vandaag de demo dvd binnen gekregen. meteen gaan kijken en ik ga binnenkort het pakket level 1 bestellen ben er helemaal enthousiast over![]()
kan niet wachten to dat ik het binnen heb.
Ik heb gisteren van iemand een tweedhandspakket kunnen overkopen voor een prikje. Morgen brengen ze het. Het is wel het oude pakket nog. Het pakket omvat een handboek L1 en 2 en daarbij behorende Cd-roms. Ik hoop dat ik er ook mee aan de slag kan... Want dat nieuwe pakket is me wat te duur...
Bladwijzers