Resultaten 1 tot 13 van de 13

Topic: Logboekje

Actief Forumlid Beitsche's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004

Logboekje

Haay

Ik lees overal dat mensen een logboekje bijhouden, nu doe ik dat dus niet.
    Is het handig om dit te doen(en waarom) of hebben jullie er niet zoveel aan.

Actief Forumlid masja's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    51

Re: Logboekje

Ik doe dat eigenlijk ook niet... is dat handig?

Misschien toch maar gaan doen.

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

ik doe het ook niet.....misschien handig als je met 3 tegelijk bezig bent, maar ik ga gewoon rustig steeds beginnen met game 1 en dan kijken hoever we komen. Zie het nut er niet echt van in, ja het leuk voor "later"......of als je enorrrrm vergeetachtig bent.....

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Nou ik ben dus pas begonnen en vul toch wel mijn logboekje in. Maar dat ik omdat ik ook altijd al een dagboek bijhoud en daar schreef ik dan alles in van wat ik deed op een dag, maar nu met dat logboekje vind ik het toch wel overzichtelijker en als er problemen zijn kan je die elke dag vermelden. Als je er dan later nog es naar dat logboek kijkt kan je zo sommige problemen vergeten zijn en dan als je ze leest zeggen van "ah ja!!" en dan kan het soms een nieuw probleem oplossen. Zo denk ik er maar over hé...

xxx julie

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

In het begin deed ik dit wel, nu niet meer maar er is ook al zoveel verandert. Wel heel grappig, als ik nu het begin terug lees. Mijn paard is zo ongelooflijk veel verandert! Het is dus wel heel leuk om terug te lezen en inderdaad wel handig om problemen te ontdekken, maar het kost ook wel weer wat tijd en daar heb ik jammer genoeg al zo weinig van hihihi...
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

In Frankrijk hield ik wel zoiets bij, maar gewoon heel simpel een formulier per week voor de 3 paarden die ik daar 'had'. Kon ik even kort aangeven waar ik wat (online, liberty, freestyle) gedaan had, welke oefeningen en of dat goed of niet ging. Vond het wel fijn voor het terugkijken.

May the horse be with you!

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Nope, zoiets houd ik meestal niet langer dan 1 dag vol *schaam*

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

ben enthousiast ooit met een schriftje begonnen en na twee keer laten liggen

Actief Forumlid Beitsche's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004

OHHHHH, ik dacht dat ik weer es de enige was die het niet doet.

Het is misschien leuk om terug te lezen, maar het meeste wat er gebeurt is weet ik zelf nog wel, daarom zag ik er het nut ook niet echt van in en deed ik het niet.

Maar er zijn dus meer.......

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

ik hou het ook wel bij hoor. ook om even terug te lezen waar problemen zaten, wanneer die zijn opgelost en hoe.Ook bijvoorbeeld alle tips die eveline mij gaf hebben ik genoteerd in mn dagboek. Het logboek hou ik liever schoon... ik schrijf niet zo graag in zulke boekjes, vind dat om de een of andere duistere reden zonde.
    Ik vind het gewoon leuk om te doen. Ik dacht bijvoorbeeld bij Chip dat alles vanaf het begin vlekkeloos ging en irriteerde me dus dat het bij galand helemaal niet zo gaat. Toen las ik terug in mn dagboek waarin alle frustraties stonden toen ik net begon met Chip. Pfiew, wat een opluchting!
    Daarnaast ben ik inderdaad errug vergeetachtig.

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    Het logboek hou ik liever schoon... ik schrijf niet zo graag in zulke boekjes, vind dat om de een of andere duistere reden zonde.
    Nu ja, ik heb het ook eerst gekopieerd en daar schrijf ik nu in, zodat ik mijn pakket nog helemaal intact kan dorverkopen later.

Ik vind het trouwens ook nog leuk om nu zo eens mijn notities in mijn dagboek van vroeger te herlezen, dus ik denk dat het met mijn logboek net hetzelfde zal zijn. Maar goed, ieder zijn mening hé.

xxx julie

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Mn logboekje gebruik ik alleen om alle lessen en demo's waar ik heen ben geweest (om te kijken....) in te noteren.
    Dat kan later nog van pas komen (aldus Birger). Laat dan wel gelijk een handtekening zetten van de instructeur die erbij is.

Ergens vond ik het ook zonde om erin te gaan schrijven. Maar in Engeland kun je losse logboekjes kopen
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik had me voorgenomen om een logboekje bij te houden en heb ik ook een tijdje gedaan, maar op een gegeven moment kan ik er de moeite niet meer voor nemen. Dat was vroeger ook al met dagboeken. Als ik begon dan ging het even goed, maar al snel komen de tijdsgaten ertussen om er vervolgens helemaal mee op te houden. Ik vind het wel jammer dat de blogs zijn verdwenen. Was een leuke manier om een virtueel logboekje bij te houden. Typen gaat toch wat sneller en het is meteen je verslag van de dag. Ik ga het denk ik wel weer proberen dat schrijven, ben benieuwd of ik mijn record kan verbreken
    ride like the wind

Bladwijzers

Forum Rechten