hoe duur gaat het eigenlijk in totaal worden?
lesgeld + bakhuur + paddock?
hoe duur gaat het eigenlijk in totaal worden?
lesgeld + bakhuur + paddock?
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Je hoeft alleen lesgeld te betalen = 50 euro!
Hoelaat ben ik?
kan ik om 15.15?
mogen er trouwens toeschouwers mee?? mijn have schoonfamilie wil komen kijken. en ik heb ze nog nodig voor vervoer ook![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Pas ik er nog wel bij dan???![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
ja hoorwaarschijnlijk gaan we met de amerikaan van mijn zwager echt zo'n dikke van
dus daar pas jij ook nog wel bij
![]()
Ja hoor, wat mij betreft is iedereen welkom. Alleen het liefst wel met zo min mogelijk auto's, want aangezien het gewoon een bak is bij een woning (waar nu niemand woont) is er niet echt veel ruimte om te parkeren en in de buurt is dat ook lastig.
Het adres is Raapshorstlaan in Wassenaar, het huisnummer weet ik nog niet, dat moet ik nog even vragen.
Schema:
10:00 - 10:45 Mieke
10:45 - 11:30 Antiope
11:30 - 12:15 Marike
12:15 - 13:00 Marja (Maya_longlane)
13:00 - 13:45 pauze
13:45 - 14:30 Lon
14:30 - 15:15 Dekoezegtboe
15:15 - 16:00 Splinter
16:00 - 16:45 Mireille
De bak en weilanden waar we gebruik van mochten maken voor de lessen van Wim zijn helaas net verkocht. De lessen kunnen wel gewoon doorgaan, maar vinden nu plaats op onze pensionstal 'stal de Horsten'. Ik geloof dat de stalhouder niks vraagt voor het gebruik van bak en paddock, maar dat zal ik zo nog wel even navragen. Er is erg weinig parkeerplek op het terrein van de stal, dus als jullie kunnen carpoolen, graag! Het adres is Raaphorstlaan 19D in Wassenaar (Wassenaar Kerkehout). Ik zal binnenkort met wat foto's uitleggen hoe je er moet komen.
Klinkt heel interessant!
Zou ik (met een vriendin) eventueel ook mogen komen kijken?![]()
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Ja hoor, maar zou je misschien met de fiets kunnen komen, of buiten het terrein kunnen parkeren ivm de krappe parkeerplaats?Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
Routebeschrijving
Vanuit Den Haag:
Neem de N44 (Rijksstraatweg) richting Wassenaar (dit is een hele lange weg die helemaal doorloopt tot aan Wassenaar centrum).
Vanuit Leiden:
Neem de N44 richting Den Haag (de snelweg A44 gaat in Wassenaar over in de N44).
Ongeveer halverwege de N44 tussen Den Haag en Wassenaar centrum, moet je bij stoplichten de afslag nemen naar Wassenaar - Kerkehout (als je vanuit Den Haag komt is dat rechtsaf, vanuit Leiden linksaf). Je ziet dan dit ding op een grasveld staan:
Als je rechtsaf geslagen bent moet je een klein stukje doorrijden tot je linksaf kan slaan, je ziet dan als het goed is het witte huis links op de foto:
Hier moet je even opletten, want de Raaphorstlaan loopt in een L-vorm en je moet nu zorgen dat je de goede poot van de L in rijdt. Rijdt de weg rechts naast het witte huis in, als je die een klein stukje ingereden hebt zie je dit:
Ter hoogte van het rood-witte paaltje zit een heel gemene drempel in de weg waar je echt heel erg langzaam overheen moet rijden.
Mocht de parkeerplaats van de stal nou vol zijn, dan kan je eventueel langs deze weg op de geasfalteerde stukken parkeren.
Doorrijden tot je bij een splitsing in de weg komt, linkerpad in rijden.
Na een klein stukje rijden kom je dan bij dit bruggetje:
Na het bruggetje links is stal de Horsten!
Auto's met trailers kunnen het beste aan de linkerkant zo ver mogelijk doorrijden naar achter en dan parallel aan de sloot parkeren, op die manier kunnen de geparkeerde auto's hopelijk nog weg.
We hebben niet echt een kantine op stal, dus je moet zelf eten en drinken meenemen.
@ Splinter, dekoezegtboe en Antiope, ik zal jullie mijn nummer even pb-en, mochten jullie ondanks deze briljanteroutebeschrijving het toch niet kunnen vinden dan kunnen jullie me bellen.
Wij komen dan met de bus, dus parkeerplaatsen zullen we niet innemenOorspronkelijk Geplaatst door Lon
![]()
leuk dat je ook komt kijken aukymet al die toeschouwers moeten we zeker ons best gaan doen
![]()
Zo, wij komen in ieder geval zeker!
We gaan rond 14.45 van stal weg (vriendin heeft eerst nog wedstrijd), dus tot zondagmiddag dan maar!
ik blijf vragen hoor
is er al iets bekend over de kosten voor het gebruik van de bak en paddock??
enne nog een vraagje wat nemen jullie mee? alleen een touwhalster en stick? en 12ft lijn of 22 ft lijn??
Bladwijzers