Leuk!![]()
Nieuwe lijst:
Zeker:
Lon
Maya_longlane
Marike (stal)
Mireille (stal)
Mieke (stal)
Waarschijnlijk ook nog:
Antiope
Splinter
dekoezegtboe
*Enne, ik ben stiekem ook al zenuwachtig....*
Leuk!![]()
Nieuwe lijst:
Zeker:
Lon
Maya_longlane
Marike (stal)
Mireille (stal)
Mieke (stal)
Waarschijnlijk ook nog:
Antiope
Splinter
dekoezegtboe
*Enne, ik ben stiekem ook al zenuwachtig....*
Van zes mensen is nu zeker dat ze meedoen, dus de les kan in iedergeval doorgaan!
![]()
Zeker:
Lon
Maya_longlane
Marike (stal)
Mireille (stal)
Mieke (stal)
Splinter
Waarschijnlijk ook nog:
Antiope
dekoezegtboe
![]()
zeker DEKOEZEGTBOE![]()
![]()
![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Zeker:
Lon
Maya_longlane
Marike (stal)
Mireille (stal)
Mieke (stal)
Splinter
dekoezegtboe
Waarschijnlijk ook nog:
Antiope
En als toeschouwer en supporter:
Evenaar![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
jee supporter!!![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ik doe ook zeker mee!
Leuk!
Ik denk niet dat er nog meer mensen zich aan zullen melden, dus dit is de definitieve lijst waarschijnlijk:
Lon
Maya_longlane
Marike (stal)
Mireille (stal)
Mieke (stal)
Splinter
dekoezegtboe
Antiope
![]()
Ik wil gaan beginnen met het maken van een schema voor de lessen, de eerste les begint om 10 uur en er is van 13:00-13:34 pauze.
@Splinter, dekoezegtboe, antiope: hebben jullie voorkeur voor de ochtend of de middag?
Ik wil graag smiddagsHad je net gepbt, maar nu ik het topic eindelijk gevonden heb, blijf ik hier wel kijken
Zijn er nog kledingvoorschriften? En moeten de paarden gevlochten zijn?
Al doe ik dat sowieso wel, staat wel zo netjes![]()
nee hoor geen kleding voorschriften, t zijn privelessen dus je mag aantrekken wat je wilt hoor...![]()
Kan een uurtje of 11?
Ja dat kan wel. Het schema ziet er tot nu toe als volgt uit:Oorspronkelijk Geplaatst door Antiope
10:00 - 10:45 Mieke
10:45 - 11:30 Antiope
11:30 - 12:15 Marike
12:15 - 13:00 Marja (Maya_longlane)
13:00 - 13:45 pauze
13:45 - 14:30 Lon
14:30 - 15:15?
15:15 - 16:00?
16:00 - 16:45?
Ik en Marja vinden het niet erg om op een andere tijd te gaan, dus als er iemand graag voor of na de pauze wil kan dat eventueel ook. Dekoezegtboe, Splinter welke tijd willen jullie?
dan zou ik graag van 14.30 tot 15.15... kan ik ook ergens mijn paard laten of even al ergens met haar spelen? (paddock oid)
Oké, dan zet ik jou bij die tijd. Er zijn twee roundpens waar je van te voren in kan spelen/ erna je paard in kan zetten.Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
owke das top!! geen betere manier om je paard rustig te krijgen dan de games![]()
Bladwijzers