Wow, ik ben heel benieuwd of ze hier dan ook daadwerkelijk wat mee doen, zo ja wel vermelden hé![]()
Wow, ik ben heel benieuwd of ze hier dan ook daadwerkelijk wat mee doen, zo ja wel vermelden hé![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Zal vanavond eens de herhaling op internet kijken. Gisteren had toevallig de staleigenaar het erover samen met een stalgenoot. Ze vonden het helemaal geweldig. Maar als ik het dus goed lees, dan doet deze meneer zich anders voor dan dat hij daadwerkelijk is.
Zou echt leuk zijn als d'r eens echte horsemanship geshowd wordt in "de minuut van".
'T leek mij ook al zo'n leuk idee om zoiets te doen, maarja ik kan niet veel spectaculairs laten zien.
'K wacht met spanning af![]()
ik krijg net de Gooi-en Eemlander van de buurman omdat er een heel stuk over paarden(overlast) in staat en wie heeft er ook en stuk geschreven>?????
Hans van Randwijk http://www.leadrope.nl , communicatietrainer met paarden
Zo weet je niet eens van z'n bestaan en zo word je er 3 x in 1 week mee geconfronteeerd...... (kwam ook nog iemand tegen die Parelli les van hem gehad heeft vroeger)
Bladwijzers