Hier idem dito, geen dvd speler.. jee wij zijn wel ouderwets![]()
Hier idem dito, geen dvd speler.. jee wij zijn wel ouderwets![]()
Rondje datum voorstellen (ongeacht de locatie ff:
Vrijdag 19 november
zaterdag 20 november
zondag 21 november
vrijdag 26 november
zaterdag 27 november
zondag 28 november
vrijdag 3 december
zaterdag 4 december
zondag 5 december (maar die zal het wel niet worden denk ik)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Voor mij geld:
19e niet
20e wel --> voorkeur
21e wel
26e wel --> voorkeur
27e wel
28e wel
3e wel
4e ?
5e niet
Als het niet hier in de buurt (westbrabant) gaat zijn laat ik het ook afhangen van hoe druk ik het heb, want dan kost het me toch weer een half weekend. En het wordt een avond toch?
de 20e zijn maaike en elise hier in wageningen, dus dan zouden we het evt hier kunnen doen.
of ik kan meerijden naar Zundert (bij Masja)
2 video-avonden houden kan ook nog, 1 in november en 1 in december (kerstvakantie?)
heeft niet iemand een beamer? lekker groot bioscoopscherm!
Als het op een vrijdag of op een zaterdag is kan ik misschien wel. valt meestal wel te regelen. Breda is lekker in de buurt
Als het in Zundert is kan ik in principe elke avond, alleen de 27e niet, dan vier ik mijn verjaardag.![]()
(weet nog niet of ik daar blij mee moet zijn, ik wordt oud!!)
Als het verder weg is, dan kan ik alleen als ik een auto heb, en dat weet ik meestal pas een paar uur vantevoren.
Normaal gezien heeft Jeroen op zaterdagavond geen auto nodig. Maar vrijdag en zondag is hij vaak weg. (en dan is het onbekend hoe laat hij thuis is.. soms 6 uur en soms pas 9 uur).
Bij het vogelasiel dus, maar ik moet dan even uitzoeken hoe het zit met DVD's en video's.. En voor het gebruik van de beamer, moet dacht ik wel iets extra betaald worden, omdat die lampen zo duur zijn.Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Maar als we met een man of 8 zijn, kan het gewoon bij mij thuis, dan is die zaal ook niet zo gezellig denk ik. (kan geloof ik meer dan 100 man in)
20 november zou mij goed uitkomen (heb vriend gedumpt bij andere vriend en ben dus lonely thuis. Jippie![]()
oh ja en ik kan mag iedereen met me meerijden. Ik kom vanaf Rotterdam en wil ook best mensen ophalen vanaf het station...
OK, het plan is nu dus 20 november!
De locatie is nog niet vastgesteld. Afhankelijk dus van hoeveel mensen er komen.
Het gezelligst lijkt me wel om het bij iemand thuis te doen, zo'n zaal is idd niet echt knus.
Dan hoeven we ook geen beamer te regelen.
De deelnemers/geinteresseerden tot nu toe:
Masja
Maaike
Nacino (elise)
Sandra
Mandy
San (sandra)
Marja
Callippo (eveline)
Oei, we zijn al met 8![]()
Nou, met kerst vorig jaar waren we met 10, hadden we wel, omdat we 8 uurfilm moesten kijken, 2 man op lage strandstoeltjes gezet, en de salontafel weggehaald. Omdat het zo op de grond zitten, zolang niet vol te houden is. Maar als we af en toe wisselen, kunnen we gewoon op kussens op de grond, dan is zo'n avondje wel vol te houden toch? Dus dan kunnen we misschien wel met 12.. (wordt wel krapjes..
).
Wat gaan we trouwens allemaal kijken.. (ik heb hier dat nieuwe L1 pakket ook nog, voor liefhebbers..)
Ja, wat gaan we zien....
Ik ben heel benieuwd naar die nieuwe L1 DVD's.
Heb zelf ook nog wel wat leuks mee te brengen natuurlijk.
Verder wil ik Spooky horses, My horse won't go en Jumping with confidence wel eens zien.
Ik heb een dvd speler als ik die mee moet nemen is geen probleem!
het stukje dat jij (eveline) hebt opgenomen van Honza... kunnen we allemaal even kwijlen... zucht...
De L3 video met het rij gedeelte, die heb ik nog nooit gezien en daar ben ik ff aan toe, zien waar ik naar toe kan gaan werken
Wordt het dan nu de 20e bij Masja (tenzij er nog 10 geinteresseerden bijkomen)?
Bladwijzers