Ja hoor prima!
Ja hoor prima!
Maaike wil eigenlijk ook nog mee, desnoods opgehaald vanaf een station ergens dichter bij de Balingehof, zou daar nog plek voor zijn in de auto?
Als jullie met zijn 3-en op de achterbank geen probleem vinden, past het prima hoor. Geef maar aan waar iedereen opgehaald kan worden. Vertrek vanuit twente rond 11 uur?
Is goed![]()
Hallo, mag ik mee vanwaar jullie afspreken, want het zou sneu zijn als Linda eerst heel Enschede door moet. Anders wil ik ook wel bij het station afspreken.
Ik zou eigenlijk wel graag naar die schrik en obstakeltraining willen. Dat heb ik nog nooit gezien. Redden we dat als we om 11 uur weggaan?
Ik heb zo'n zin!![]()
Groetjes, Simone
hey enne, hoe herkennen we elkaar? er zijn wat nieuwe leden die ook naar de open dag gaan en die ik (en meer mensen denk ik) nog niet ken. doen we weer het klassieke stringetje om ons nek?
Kom maar naar de wei, kun je me mooi nog even helpenOorspronkelijk Geplaatst door Simone
![]()
Geen idee of dat te doen is voor jou?
jaa, string aan je broek hangengoed plan.
btw: telt parelli key-cord of sleutelhanger ook?![]()
@ Wendy:
Dat is wel een goed idee! Kan ik weer wat leren. Waar moet ik precies zijn en hoe kom ik er? Hoe laat ben je daar?
@ de anderen:
Ik zie wendy wel, want ik heb (nog) geen parelli-spullen.
Groetjes, Simone
En de anderen kennen mij ook niet, en ik heb ook nog geen string (wel besteld bij calippo, maar nog niet opgehaald)
De wei is aan de weerseloseweg, dat is het verlengde van de deurningerstraat.
Eerste zandweg rechts voorbij eetcafe bommel. Er staat een trailer in het weiland, dat valt wel op op zich.
Ik ben daar vanaf een uur of 9 denk ik. Mijn paard staat daar nog niet hoor, die staat nog aan de andere kant van enschede![]()
anders neem ik je string mee, wendyheb jij er gelijk 1
De wei van Wendy is met de auto vlak bij het huis van mn vriend, zou jij me daar kunnen oppikken linda? (je hebt mn tel, tis tegenover wkc deppenbroek)
Dan moet ik dus naar de andere kant van Enschedegeen probleem hoor, maar ik kom niet om 9 uur
is 10 uur ook oke? Misschien een beetje dom
, maar wat ga je doen in een wei zonder paard? Opruimen?
Groetjes, Simone
Jep, opruimen. Is wel nodig ook...
Alhoewel het al best is opgeknapt hoor http://www.mijnalbum.nl/Album=B8SXSSXR
Kom maar gewoon zo laat als het jou uitkomt Simone
Dat ik zo gek ben om er om 9 uur te willen zijn betekent niet dat iedereen dat moet![]()
wow wendy, een hele nieuwe string om je nek!
ik ben in dat geval makkelijk te herkennen aan mn ouwe aftandse string waar het leertje vanaf is, onder de modder met het lusje helemaal uit elkaar gerafeld.
Ow jeetje, Eveline had het al gevraagd, maar met wie kan ik meerijden vanaf enschede. Is 11 uur op het station goed?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Bladwijzers