Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Klein vraagje

Re: Klein vraagje

Ik doe het samen met Klaas, die natuurlijk bekapper is. Voor de details stuur ik je een pb.

Haha, nu ik dit teruglees ziet mijn antwoord er wel erg summier uit. Voor de duidelijkheid: mijn paard wordt NIET gestrasserd. Alleen maak ik, tegen de regels van natuurlijk bekappen in (al komen ze daar al van terug), wèl de zool schoon. Niet te verwarren met uithollen trouwens .
    Dit omdat de zolen van mijn tinkers de neiging hebben tot volgroeien.

Ja nu zie ik het verschil beter, wim haar hoeven lijken idd nog helemaal niet op NBhoeven.. helaas. Ik rij nu ong. anderhalve maand op de weg, dat was eerst 15 minuutjes uitstappen, ong. 1/2 x pw. Nu rij ik in stap, veel draf en zo nu en dan galop op de weg, nu zo'n 2/3 x pw, meestal een halfuur. Sinds 4/5 weken is het rijden op de weg wel opgevoert dus ik hoop wel dat wim haar hoeven nog de echte verbetering laten zien, maar ik heb wel al gemerkt dat ze harder zijn geworden.

Een cursus natuurlijk bekappen zou ik graag doen, maar dan moet ik eerst wel overleggen met wims eigenaar. Als hij voor is, dan denk ik dat we beide wel een cursus gaan doen, hangt er eigenlijk ook een beetje vanaf hoe duur dat nou is en of hier in de buurt een natuurlijk bekapper is. Als wim van mij was geweest had ze allang NBhoeven gehad, maar helaas..

Wat vinden jullie trouwens van haar hoeven vanuit TB-oogpunt?
    Groetjes Nienke

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Alleen maak ik, tegen de regels van natuurlijk bekappen in (al komen ze daar al van terug), wèl de zool schoon. Niet te verwarren met uithollen trouwens .
    Kan ik je alleen 100% gelijk in geven! Overigens wordt "natuurlijk bekappen" nogal vaak verward met "HoefNatuurlijk".

Groetjes,
    Fred.
    We should not only use the brains we have, but all that we can borrow - T.W. Wilson

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten