Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: [L2] oud of nieuw level 2 pakket?

Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

[L2] oud of nieuw level 2 pakket?

Ik dacht dat hier al meer topics over waren maar na het gebruiken van de zoekmachine kon ik ze niet vinden..
    Mijn vraag is wat jullie mening is over het oude en nieuwe level 2 pakket. Ik wil nu zelf wel heel graag een level 2 pakket aan gaan schaffen maar twijfel erg of ik een oude of een nieuwe versie nemen zal. Van level 1 had ik het oude pakket maar met de dvd`s van het nieuwe pakket erbij. Die vond ik echt heel goed omdat het zien van de precieze uitvoering van alles wel heel verhelderend werkt.
    Maar ik hoorde dat bij het nieuwe level 2 maar 3 pocket guides zitten en dat lijkt me zo weinig ! Staat daar dan wel genoeg informatie in of zijn ze heel dik ofzo? Met welk pakket werken jullie liever, het oude of het nieuwe L2?
    Ik hoorde dat veel mensen veel moeite hebben met de impulsion games van het oude level 2. Zitten die dan niet meer in het nieuwe? En wat is er nog meer anders?
    Ik ben heel benieuwd naar jullie mening / ervaringen.

Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

Re: [L2] oud of nieuw level 2 pakket?

ik heb enkel het nieuwe level 2, en ik moet zeggen dat ik veel liever level 2 heb dan de nieuwe level 1. Veel meer beeldmateriaal en er zit een goede structuur in. Over de oude level 2 heb ik geen mening. Ben wel benieuwd wat anderen van de oude level 2 vinden.
    Horses and Live, It's all the same to me...

Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Ik heb zowel het oude als nieuwe pakket. Ik vind dat ze elkaar heel goed aanvullen maar ze vind ze appart niet zo goed. Als ik moest kiezen dan zou ik voor het nieuwe pakket gaan want dat is echt heel interessant!

xxxJolijn

Ik heb het ouden en het nieuwe level 2.

Ik zou voor het nieuwe gaan. Impulsiongames zijn sterk versimpeld (lees teruggebracht tot de essentie) en er is veel kennis en inzicht in beschikbaar. Ook veel over hoe mensen leren, zelfmotivatie, noem maar op.

Samenvattend: oude level 2 is veel over oefeningen en taken, waar snappy en disrespect nog erg belangrijk waren.

Nieuwe level 2 is meer dan ooit over de relatie, hoe je paard te lezen, RB en LB. Meer psychologie, communicatie en begrip dus. Meer Parelli dus.

May the horse be with you!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Ik denk dat je de oude L2 goed NA de nieuwe L2 kan gebruiken.

Eerst het inzicht in het paard (psychologie enzo) en daarna meer oefeningen en snappier enzo.

En mochten de IP's van de nieuwe niet genoeg zijn, dan heb je in de oude nog 5 anderen om te doen
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Bedankt voor de reacties!
    Nou, ik ben overtuigd en heb vandaag dan toch het nieuwe level 2 paet besteld . Ik kan haast niet wachten tot het er is! Het lijkt me inderdaad fijn dat er veel theorie en psychologie bij is en de 8 dvd`tjes natuurlijk Ook het idee dat het oude pakket een goed vervolg is op het nieuwe spreekt me wel aan. Mischien koop ik dat dan nog eens tweedehands als vervolg ofzo.
    IK ben heel benieuwd naar het pakket!

Actief Forumlid Veerle D's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

ik heb het nieuwe level 2 pakket, maar met de dvd van het oude level 2 pakket. Hierop kun je ik geloof in twee uurtjes precies zien wat de bedoeling van level 2 is..daarna de nieuwe level 2 bekijken voor de uitleg..
    Grote hooinetten voor in de wei! kijk op <!-- w -->http://www.hooinet.nl<!-- w -->

Bladwijzers

Forum Rechten