Hoi,
IK kom even wat advies inwinnen. Van de week ging ik met joycie naar de bak om te gaan spelen. Tenminste om wat games te gaan doen. Ik heb haar eerst los gelaten omdat ik eerst toestemming aan haar wil vragen alvorens te gaan beginnen. Nu, daar nam ze het wel van.......ze begon mae daar te sjeezen door de bak, te gillen, te bokken.....en ook naar mij toe.....je moet je hierbij voorstellen dat zij haar kont naar me keerde en haar achterbenen in de lucht gooide.....niet om mij te raken maar wel om mij te imponeren....dat gevoel kreeg ik dan. Ik dacht aan de uitspraak die gegeven wordt bij de circling game 'diegen die de voeten verplaatst, is de ondergeschikte'. Ik ging dus in het midden staan van de bak en bleef daar als aan de grond genageld staan, vastbesloten om niet van mijn plek te komen. En Joycie maar door sjeezen, bokken e.d. Als zij te dich in mijn buurt kwam, maakte ik mij groot en gaf een zwaai met mn stick ( ik weet niet of dit eigenlijk toegestaan is, ik wil natuurlijk niet dat zij angstig wordt van de stick). Maar ik bleef op mijn plek. Ze stopte natuurlijk ook wel eens en dan zag je haar echt zo kijken van 'kom nu eens van je plek jo!'. Dat interpreteer ik dan zo........je zag haar oor ook regelmatig naar mij toe prikken, dus dan heeft ze wel aandacht voor me wat ik doe. Maar ik kwam niet van mijn plek. Daarna werd ze wat rustiger, kwma langzaam naar me toe, waarin je approach en retreat heel goed terug zag van haar kant, leuk om te zien trouwensDan was ze bij me en kon ik haar heel even aanraken......en daar ging ze weer....weg was ze....dit is zo'n 3 ker gebeurd. Maar ja, toen kwam haar grote liefde eraan om in de bak te gaan rijden (ik baalde als een stekker want haar aandacht was dus nu alleen op hem). Ik besloot om niet meer verder te gaan. Joycie stond bij ht hek te vrijen met haar prins......en ik kon dus ook weer dichterbij komen.....om haar halster om te doen en rustig me te nemen. Dat ging goed.
Maar had ik het zo wel aan moeten pakken? Was het niet zo dat ze met me had willen spelen? Het voelde als dominantie...maar ik kan er ook goed naast zitten........nu, weer een heel verhaal....maar wat vinden jullie ervan?
Groetjes
Bladwijzers