Misschien is dit een beetje een "domme vraag", maar ik ben bezig met level 1 en dat wil zeker niet zeggen dat ik het allemaal goed beheers, maar ik zou zo graag verder gaan. Ik heb gehoord dat het pas echt leuk gaat worden in level 2 ! Ik ben niet van plan om het level 1 examen te gaan doen, ik doe het gewoon voor mezelf en mijn paardje(s).
Ik meen wel eens gehoord te hebben dat je alles wat je in level 1 leert, niet te veel moet uitkristalliseren: maw je hoeft het niet tot in de perfectie te beheersen, dan wordt het namelijk alsnog saai voor je paard !
Ik heb het idee dat ik de theorie uit level 1 wel goed begrijp, maar bestaat er zoiets als: te snel door naar level 2 ? Loop je tegen problemen aan als je te snel gaat ?
Ik denk erover om van mijn in-het-verschiet-liggende-winstuitkering een level 2 pakket aan te schaffen, dus dat duurt zowiezo nog even voor ik dat in huis heb.

Antwoord met Citaat
). Ik kijk gewoon welke oefeningen uit L2 we al klaar voor zijn en welke nog niet. Zo zijn we net begonnen met overgangen en van hand veranderen tijdens de circling game en dat gaat goed. Maar sideways without a fence wacht ik bijvoorbeeld nog even mee, omdat het met fence ook nog niet echt goed gaat (ene kant op wel, andere kant op niet). Zo probeer ik het een beetje interessant en uitdagend te houden voor ons beiden!

Bladwijzers