Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: nieuw level 2 pakket

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

nieuw level 2 pakket

Ik weet niet of het hier goed staat, anders wordt het vast wel verplaatst. Maar het gaat over het level 2 pakket zelf.

Ik heb een nieuw pakket ontvangen in plastic. Nu ik m open heb, heb ik tot mijn verbazing 2 Success mappen, da's niet verkeerd maar beetje overbodig. Nu heb ik de kaartjes "uitgelegd" en heb ik van de arrows kaartje 19 ook dubbel. Maar het ergste vind ik dat ik van de task kaartjes het kaartje " leads and simple lead changes" mis???

Heeft iemand deze toevallig dubbel en kunnen we ruilen ofzo?? Hebben meer mensen deze ervaring?

(t lijkt wel ouderwets kwartetten)
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Re: nieuw level 2 pakket

Hoi,

Als je m bij Parelli hebt besteld, meteen terug sturen zou ik zeggen.

Trouwens, ik dacht dat er ook veel dubbel was maar dat was helemaal niet zo, het bleek een functie te hebben. Al weet ik natuurlijk niet hoe dat bij jou is.

Succes.

Groetjes
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

Re: nieuw level 2 pakket

ik heb ook een kaartje dubbel (en mis er dus ook 1) en ik heb geen belletje... maarja ik heb mijn pakket uit amerika dus Dinka heeft pech.
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Bladwijzers

Forum Rechten