Zo, ik heb eindelijk mijn agenda eens getrokken en de data waarop ik de playday in Herpen zou kunnen organiseren zijn 20 november, 27 november of 4 december. Dit zijn allemaal zaterdagen. 11 December kan ik misschien niet en 18 december zeker niet, en daarna is het alweer Kerst. Als het niet lukt een datum te kiezen uit deze 3, dan moeten we het doorschuiven naar januari.
We kunnen van 10.00 tot 13.00 uur de binnenbak huren; dit kost 50 euro (te delen door het aantal deelnemers met paard). De hele dag huren kan niet; dan moesten er teveel pensionklanten teleurgesteld worden. Eventueel kunnen we 's middags toch gebruik maken van de bak, maar dan deze niet exclusief voor onszelf afhuren. Dat betekent dus dat we tussen een paar andere mensen (vréselijke normals) zullen moeten rijden, niet echt fijn dus. Dus we moeten maar hopen op mooi weer, dan kunnen we lekker het bos in!
Paarden kunnen overnachten; een nacht in de buitenbak/paddock kost kaal 5 euro of 7,50 euro inclusief (voordroog)hooi. Overnachting kan ook in een stal, dat kost 10 euro incl. (voordroog)hooi.
Er kunnen eventueel een paar mensen bij mij thuis overnachten.
Nou, laat maar horen wanneer jullie kunnen!
Bladwijzers