Vandaag gingen het lekker, de 7 games gingen ook redelijk en achterhand wegdriven gaat ook al steeds beter.
Als ik z'n achterhand naar rechts 'duw' dan loopt hij nog wel een paar stappen naar voren. Bij het naar links 'duwen' doet hij dat niet. Ligt aan mijn houding??
Hierna heb ik in stap geoefend met focus rijden. Dat ging ook al iets beter. Af en toe probeert hij om er tegenin te gaan, maar als ik op dat moment alles losgooi lijkt het beter te gaan.
Na het rijden liet ik Harlie los, want ik dacht dat hij misschien nog wilde rollen. Ik duwde z'n neus van me af, want hij liep alleen maar achter mij aan (eh goed toch?), als reactie daarop gilde hij en sjeesde hard weg. Ik liet hem zijn gang gaan.
In de hoek snuffelde hij even, om zich vervolgens om te keren en gillend en wel (mwah klein gilletje hoor) net te doen of hij op me af kwam rennen. Ik gooide als reactie daarop mijn armen in de lucht.
En liet me toch weer verleiden tot een soort van join-up... ik moest voor mijn gevoel mijn eigen ruimte zeer sterk verdedigen met mijn stick erbij.. geen fijn gevoel als het net zo goed ging..En hij bleef maar als een gek rond rennen..
Bladwijzers