Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: [L1] wanneer rijden?

Re: [L1] wanneer rijden?

Ow ja!! Gek hoor, want ik ben een erg lui persoon, en zit liever te paard, dan dat ik ernaast loop. Maar sinds ik parelli doe, kan ik bijna niet meer kiezen. Enya is er zó blij mee, want die doet liever grondwerk, daar wordt ze helemaal heppiedepeppie van. Ik probeer zoveel mogelijk af te wisselen, maar grondwerk is zoooo leuk

Actief Forumlid mariejo's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    58

Réban, we worden gewoon een tijdje modderklossers,
    ik rij alleen maar als ik C.R.- les heb en voor de rest sta ik wortels te schieten in de blub.
    Ik moet namelijk zelf het minst bewegen hé.

Maar ik snap je gevoel hoor, mag ook graag op die warme paardenrug zitten ipv. zeer bevroren op de grond staan en dan mijn Parelli theorie in de praktijk brengen.
    Ik ga ook twee stappen naar voor en een stap terug.
    Maar we komen er !! Dat hoop ik toch.
    Prendre la vie comme elle vient!

Actief Forumlid Linnie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Ik jog(/wandel) nu veel met Odes aan de hand door het bos. Geloof me dan heb je het niet koud .

Grondwerk is idd erg leuk. Odes vindt leuk als ik een slalom bouw, hindernisjes, blakjes, labyrint, zeil enz, anders vindt ze er in de bak niet meer zoveel aan. In het bos is dat weer heel anders en doe ik gewoon zonder iets (of moet net wat tegenkomen) de games.

Het lijkt me dat je idd best een keer rustig passenger kunt gaan doen als de games een keer goed gaan.

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

modderklossers

En we komen er zeker wel een keertje Mariejo!

Ik jog(/wandel) nu veel met Odes aan de hand door het bos. Geloof me dan heb je het niet koud .

Grondwerk is idd erg leuk. Odes vindt leuk als ik een slalom bouw, hindernisjes, blakjes, labyrint, zeil enz, anders vindt ze er in de bak niet meer zoveel aan
    Nee van joggen krijg je het niet bepaald koud nee

Ik ga van het weekend ook balkjes enzo neerleggen, LEUK!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten