....
....
Ook al heb je geen dyslexie het is best moeilijk zeker in het begin.
Blijf al je vragen stellen hoor iedereen leert ervan en voel je vooral niet bezwaard!!!!
Hé kom je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Als je net bezig bent, komt er zoveel op je af en wil je zoveel mogelijk weten dat je sommige dingen gewoon vergeet. In jouw geval komt het door je 'leesblindheid' met engels. Er zijn trouwens genoeg mensen die gewoon slecht zijn in engels en daarom niet aan het pakket beginnen. Ik zelf vind het goed dat je de dingen hier ook navraagt. Ook al lees je de dingen goed, dan kun jij ze nog anders interpreteren. Ik vraag ook nog geregeld dingetjes omdat ik er niet helemaal uitkom of omdat bij mij zelf het kwartje nog niet is gevallen en ben dus ook zeer blij met de wat deskundigere mensen die hier zitten. Je kunt beter zeker van je zaak dan dan met twijfel aan oefeningen beginnen en vergeet niet: we zitten allemaal in een leerproces.
have fun with your horse.
ride like the wind
Als je iets niet snapt na het lezen van de boekjes...vraag het ff hier op site dan 'vertalen'wij het wel naar begrijpbaar NL en dan kan jij het op een goede manier bij je paard doen. Lijkt me beter ipv eerst uitproberen op je paard en dan merken dat het niet werkt omdat je het verkeerd gelezen hebt. Misschien kan je moeder of vader je daar ook wel mee helpen? (niet dat wij dat niet willen doen hoor, maar is mssn wat sneller
)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Hee Kim, niks om je voor te schamen hoor, maar het lijkt me idd wel lastig voor je! Het is ook best moeilijk, ook als je geen dyslexie hebt! Kom dus maar op met je vragen, zoals Mandy al zegt: we zitten allemaal in een leerproces en dan is het fijn als je een beetje op weg wordt geholpen. Dat vind ik de grote kracht van deze site!!
bedankt allemaal. is fijn om te weten dat er altijd iemand is om uitleg te vragen.
THANX!
groetjes kim
Bladwijzers