-
Forum Meubilair
Re: X-treme friendly
Very very interesting. Mooi verteld.
Het kwartje dat ooit mbt Parelli bij mij viel (en nu in het nieuwe level 2 ook genoemd wordt), is dat je wil dat je paard denkt dat hij jou getraind heeft om netjes stil te staan tijdens circlinggame, niet hoger dan fase 1 te gaan etc.
En jij denkt dat je je paard geleerd hebt netjes gang en richting te houden tijdens circlinggame, en netjes te reageren op fase 1.
En ik denk dat het allebei waar is.
Zo leuk!

May the horse be with you!
-
Forum Meubilair
-
Re: X-treme friendly
Weet je? Ik begin een beetje uit te kijken naar je lange reacties op dit onderwerp
. Vindt dat je het heel mooi en goed omschrijft allemaal. En idd, dat "volstoppen" met knopjes. Hij biedt het aan, net alsof nadat het eerste knopje toen eindelijk is omgegaan het maar d贸贸r en d贸贸rgaat. Vind het verhaal dat hij bij je kwam slapen erg ontroerend. Helemaal door de schijnbare nonchalance waarmee hij het deed. Misschien ontroert het me teveel en stoot ik het daarom af.
Ken een mooi gedichtje dat me er nu bij te binnen schiet. Dat gevoel krijg ik erbij. Weemoedig een beetje.
Terug naar de bron
terug naar de borst
gewoon even zeggen
"mamma, ik heb dorst"
Niet hoeven verklaren
waarom en waartoe
gewoon even zeggen
"mamma, ik ben moe"
Ga jij maar lekker vaak in je pyama een broodje brengen. Kan ie fijn even niets bij je doen. Want dat vond ie blijkbaar 贸贸k heerlijk.
Forum Rechten