Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 22

Topic: Ja, nu ga ik jullie echt een beetje verlaten.....

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Ja, nu ga ik jullie echt een beetje verlaten.....

Hallo allemaal,

weer een verhuisberichtje van mij want na een half jaar in Breda ben ik het daar wel errug zat.

Die verwende baas van mij is echt niet meer te pruimen dus met mijn collega en inmiddels goede vriendin zijn we opzoek gegaan naar iets anders...zodat ik kan sparen (heb in het afgelopen half jaar mijn paard afgelost ) voor misschien wel een paar weken florida bij Pat of gewoon een leuke tijd als working student ergens in Europa met mijn paard.

Nu hebben Iris en ik en de paarden een goed heenkomen gevonden in Italie op een hobby springstal waar wij als twee bedrijfsleiders/ strontruimers de boel gaan runnen.
    Lijkt me echt een te gekke ervaring en misschien blijven we daar wel langer dan een half jaar als het leuk is.

Enne even luca bezoeken natuurlijk als ik dan toch in de buurt ben.... misschien kom ik hem nog wel tegen als ik als groom mee ga naar nationale concoursen..... lijkt me wel grappig al weet ik niet of hij wel concoursen start....

Nou ja in elk geval is 25 maart mijn laatste werkdag in breda en gaan we ons dan opmaken voor de grote reis....
    Enne jullie zijn weer van harte welkom om van de zomer even te komen buurten in italie.... we zitten 80 km van mulaan dus met de zuto nog aardig te doen....

1 april gaan we vertrekken en ik hoop dat we snel een internet aansluiting hebben daar zodat ik het forum weer eens een keer actief kan bezoeken want dat heb ik het afgelopen anderhalfjaar toch wel erg gemist!!!!!!

Tot later enne arivedecci ofzo...
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Re: Ja, nu ga ik jullie echt een beetje verlaten.....

Klinkt errug leuk!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen daar, in ieder geval heeel veel succes en veel plezier!
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Nou nou, dat is een heel avontuur! En zo snel al. Ik hoop dat je daar af en toe bij internet in de buurt kan komen, het zou leuk zijn om te horen hoe het straks met jullie gaat .
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Zo zeg, wat een veranderingen! Stoer hoor, naar Italie! Spreek je Italiaans? Heel veel plezier alvast en laat vooral veel van je horen!

groetjes Karianne

May the horse be with you!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2005

Oh, wat een onderneming!! Zou willen dat ik die kans kreeg.........!! Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel jaloers!!!

Veel plezier en veel mailen hoor!!

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Wauw, dat is echt heel leuk! Klinkt erg spannend. Hoop ook dat je snel internet hebt daar, want we willen natuurlijk wel alles weten over dit grote avontuur
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Tjonge ik dacht dat je nog half aan het bijkomen was van de eerste verhuizing! Mooie kans! Hoeveel paarden hebben ze daar? Spannend (en heet...)!!

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Woww Anna, wat gaaf joh. Heerlijk als je nog jong bent en zulke uitdagingen kunt aangaan. (ow ja ik ga ook iets mafs doen ), dit wordt dadelijk een internationaal forum, uit alle windstreken komen ervaringen. Leuk.
    En wat gaat onze Stalen ros doen? Laat je hem hier eenzaam achter, of gaat hij mee op avontuur?
    In ieder geval al heel veel plezier bij de voorbereidingen.
    www.crystal-carving.com

Wauw, wat een avontuur zeg!
    Heel veel plezier, en werk je niet te pletter he?

Leuk! Ben benieuwd hoe het je daar bevalt tussen de Italianen. Heel veel succes en plezier gewenst.

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Nou ik spreek dus geen woord italiaans en ik ben daar drie dagen geweest om te kijken maar het had voor mij net zo goed russisch kunnen zijn hahaha.
    Heb wel van een vriend een heel loi pakket gekregen om italiaans te leren dus dat kan ik helemaal doorwerken en dan moet ik het toch wel kunnen hahahah.....
    Ben daar nog nooit zo stil geweest want het enige wat je kan doen is je mond houden en lief lachen want niemand spreekt daar in de buurt engels....ik heb ook heel veel geslapen.... was de enige bezigheid waarmee de tijd een beetje opschoot en ik niemand in de weg liep.... maar straks met iris zal ik ze ff een aardig staaltje nerderlands laten horen.

Enne wat betreft mijn vriendje ja.... heb hem eigenlijk gister gezegd dat ik geen relatie meer wl maar het blijft wel een echt maatje hoop ik want we hebben echt heel veel lol samen maar ik wil ook graag vrij zijn...
    Gelukkig vatte hij het goed op maar hij was wel verdrietig en ik natuurlijk ook!!!!

Jullie horen van mij groetjes Anna
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Jemig Anna, je stort je wel echt in het avontuur nu zeg!
    Breda was al een avontuur, en nu zo ver weg, paard mee, geen Italiaans spreken, vriendje en jij uit elkaar.

Meissie meissie tog, trek je het nog een beetje?

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

jahoor ik trek het prima, het is een keuze die ik heb gemaakt en ik heb nu gewoon geen zin in een relatie want daar moet je tijd en moeite in steken en ik merk gewoon dat ik dat nu niet wil doen...
    Hoeveel ik ook van hem hou.... ik kan hem geen echte relatie bieden omdat ik teveel met mijn eigen dingen bezig ben.... Dus ja een bewuste keuze eigenlijk wel en als ik uit geavonturierd ben kunnen we altijd nog kijken wat er over is op dat moment...

If it's ment to be it's ment to be!!! das een beetje mijn motto en dan zal het over 5 jaar ook nog wel ment to be zijn toch??

Okee dan, gelukkig dat het zo ligt!
    Als het ment to be is, is het dat over 5 jaar ook nog wel, eens!

Heeeeeeeeeeeel veel plezier alvast met je Italiaanse avontuur!

Hey Anna, ik wilde je alsnog wel heel veel plezier wensen hoor! Je mag dan wel heel ver weg zijn maar je blijft wel altijd heel bijzonder voor me, en ik ga je zeker zien nog!

En ik hou ook nog steeds van je, zoveel dat ik je laat gaan...
    The key to a womans love is to understand what really hearts her, or at least try to.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten