Hallo allemaal,
weer een verhuisberichtje van mij want na een half jaar in Breda ben ik het daar wel errug zat.
Die verwende baas van mij is echt niet meer te pruimen dus met mijn collega en inmiddels goede vriendin zijn we opzoek gegaan naar iets anders...zodat ik kan sparen (heb in het afgelopen half jaar mijn paard afgelost) voor misschien wel een paar weken florida bij Pat of gewoon een leuke tijd als working student ergens in Europa met mijn paard.
Nu hebben Iris en ik en de paarden een goed heenkomen gevonden in Italie op een hobby springstal waar wij als twee bedrijfsleiders/ strontruimers de boel gaan runnen.
Lijkt me echt een te gekke ervaring en misschien blijven we daar wel langer dan een half jaar als het leuk is.
Enne even luca bezoeken natuurlijk als ik dan toch in de buurt ben.... misschien kom ik hem nog wel tegen als ik als groom mee ga naar nationale concoursen..... lijkt me wel grappig al weet ik niet of hij wel concoursen start....
Nou ja in elk geval is 25 maart mijn laatste werkdag in breda en gaan we ons dan opmaken voor de grote reis....
Enne jullie zijn weer van harte welkom om van de zomer even te komen buurten in italie.... we zitten 80 km van mulaan dus met de zuto nog aardig te doen....
1 april gaan we vertrekken en ik hoop dat we snel een internet aansluiting hebben daar zodat ik het forum weer eens een keer actief kan bezoeken want dat heb ik het afgelopen anderhalfjaar toch wel erg gemist!!!!!!
Tot later enne arivedecci ofzo...![]()
Bladwijzers