Eveline, kun je iets meer vertellen over de inhoud van de relaxation??
Ben zeer geinteresseerd!
Eveline, kun je iets meer vertellen over de inhoud van de relaxation??
Ben zeer geinteresseerd!
May the horse be with you!
Ehhh, tis alweer bijna een jaar geleden dat ik naar de cursus ben gaan kijken....
Zou echt ff de video moeten terugzien, want anders gooi ik ook dingen door elkaar van de relaxation en de gymnastics. Heb namelijk van beide 1 dag gezien.
Kom dus vooral video kijken bij mij (volgende week, nu heb ik hem nog niet hier)
Nou zin op zich wel, maar ik weet niet of ik er dan de energie voor heb om 2 dagen achter elkaar intensief cursus te hebben (het gaat nu weer even wat minder lekker met me, moet eerst weer beter gaan voor ik afspraken maak) en ik vind het wel heel erg duur... Bovendien ben ik nu druk aan het Wimmen (voor zo ver daar op het moment nog wat van komt)...Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
Lief dat je naar me vraagt.![]()
Hee Marja, wat vervelend dat het niet meer zo goed gaat! Veel beterschap!
Ik ben ook heel erg benieuwd naar hoe hij werkt - en hoe hij mensen op cursus laat werken! Als je meer kunt vertellen over de relaxation en gymnastics, dan erg graag. Juist die punten, het verbinden van nh aan dressuur vind ik erg interessant!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Vrijheidsdressuur - van Apporteren tot Zitten: het boek!
Ga naar http://www.vrijheidsdressuur.info & www.facebook.com/vrijheidsdressuurboek
Oh bah, nu wil ik alleen maar steeds grager (is dit nederlands??) komen!
Ik heb een financiele meevaller, nu nog zorgen dat Fenna relaxed mee kan de trailer in (en er ook 2 uur relaxed kan blijven staan) en dan geef ik me op![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Wanneer volgende week? Ik ben wel benieuwd naar die video. Kunnen we elkaar gelijk eens 'meeten'!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Na 12 maart, moet ze namelijk nog bij Onno op de pc overzetten en op dvd branden
Jij mag deze week al langskomen hoor![]()
Dank je wel!Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Het komt wel weer goed hoor. Heb een hoop stress gehad, en nog eigenlijk, en dat heeft een behoorlijke negatieve weerslag op mijn gezondheid. Maar dat komt wel weer goed hoor, ik blijf (meestal dan) toch wel optimistisch!
Honza is precies wel poppie'er dan Chris.
Ik ken beide alleen maar voor horen of lezen.
Als ik het goed versta, geven ze beide ongeveer hetzelfde, grondwerk en rijden ?
Of is er toch ergens een verschil ?
En is een cursus bij hen interessanter dan een cursus L2 bij Eddy ?
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
Honza heeft zelf 2 jaar bij Pat 'gewoond' en heeft dus jarenlang ervaring in het Parelli systeem. Hij richt zich nu wat meer op dressuur en lichamelijke training van het paard, uiteraard met veel PNH savvy.
Van Honza moet je toch echt de filmpjes gaan kijken hoor!!!
Van Chris weet ik het niet zo goed, wat hij doet.
Ik heb het idee dat Chris meer een combinatie van klassiek/traditioneel - nh doet. Dus eigenlijk een beetje zoals Monty Roberts, maar dan waarschijnlijk zonder de joi-up. Gewoon op een savvy manier met je paard omgaan zonder direct je hoofdstel in de prullenbak te gooien.
En Honza gaat steeds beter klinken... Ik ken alleen zijn website, maar de foto's daarop zijn al super! Misschien zijn mijn colleges volgend jaar toch net niet belangrijk genoeg om geen toeschouwer te worden...![]()
Ga naar http://www.vrijheidsdressuur.info & www.facebook.com/vrijheidsdressuurboek
Check anders dit forum via de zoekfunctie, er staan geweldig gave Honza filmpjes op!
Owww, zeg dat nou niet!!! Mijn computer is een Apple en dan ook nog eens een die mij verbiedt om filmpjes te kijken, vooral als ze on-line staan, over paarden gaan en leuk zijn...![]()
Dank je voor de tip Mafhaf. Daar had ik zelf nog niet aan gedacht.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Bladwijzers