Pagina 4 van de 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 127

Topic: Primeur! Cursussen Chris Irwin & Honza Blaha!!

Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    1

Re: Primeur! Cursussen Chris Irwin & Honza Blaha!!

Ik weet dat hjij een vreselijk mooi boekje geschreven heeft waar ik helemaal van onder de indruk was; "Een paard liegt niet"

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antiope
    Daar kom ik dan dus echt wel bij!!
    <geeft zich op/>

Gaat er eigenlijk ook nog iemand naar Chris Irwin?
    Of: is er iemand die Chris Irwin kent???
    Er zijn nog twee andere mensen die zich aangemeldt voor de cursus van Honza dus het gaat hard!

Kent niemand Chris Irwin () Hij heeft het boek 'een paard liegt niet' geschreven (en nog veel meer boeken maar die zijn niet in Nederland uitgegeven).
    In Canada en Amerika zitten zijn cursussen binnen een dag vol, dus het is niet de eerste de beste, mij lijkt het super interessant, mooi site heeft hij ook

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ai, tegen de tijd dat ik zeker weet of ik mee kan doen met de gevorderden bij Honza zit die natuurlijk allang vol

Ik wil wel heel graag, en tegen die tijd ben ik waarschijnlijk ook rijker dan nu. Maar ik wil eerst zeker weten dat ik Fenna kan vervoeren, anders zou het de 3e cursus zijn waar Fen en ik niet op komen dagen....

Eind maart krijg ik versterking bij het trailerladen-oefenen, dan weet ik meer
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Ik zit in hetzelfde schuitje Evenaar Ik wil heel graag meedoen, maar blijf toch dubben over het vervoer en het geld

En ik weet net zoals Peaches niet zeker of ik in sept. wel genoeg gevorderd ben om mee te doen met de gevorderden cursus... Ik heb level 1 nu zo'n beetje af en ben net begonnen met het kijken van de dvd's van level 2, dus kan ik dan in september halverwege level 2 zijn?

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Waarschijnlijk kom ik ook zonder paard..
    Vanwege het geld(en het feit dat ik met autorijlessen wil beginnen aan het eind van het jaar), het vervoer, Feniño die ik niet een paar dagen alleen kan achter laten en omdat ik niet weet of ik Donja de reis en de stress aan kan/wil doen..

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Als er voldoende mensen met hoger niveau zich aanmelden dan kan de eerste beginners cursus ook veranderen in een cursus met een wat hoger niveau dus eind L1 begin L2.

Jullie hebben nog ruim de tijd om aan te melden en we zullen hier jullie een beetje op de hoogte houden van het aantal inschrijvingen.

@ Nicolien: je zou Fenino mssn zelfs mee kunnen nemen, ze kunnen dan wellicht samen in een paddock. In overleg is er wel het één en het ander te regelen. Zo vaak komt Honza ten slotte nu ook weer niet in NL .
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Als er geen echte beginners meedoen (dus pre-L1 mensen), denk ik dat je, wanneer je nu begint met L2, het best met de beginners-cursus mee kan doen.

Honza-oefeningen zijn denkik het meest te vergelijken met Wim-lessen, maar dan net wat meer Parelli gericht (iig wel fase 4 )

Toen ik in Duitsland ging kijken, gaf hij 1 cursus 'relaxation' om te werken aan een ontspannen houding tijdens de oefeningen en daarna een cursus 'gymnastics' voor de fysieke training. Maar je MOEST eerst relaxation gedaan hebben.

Heb trouwens nog 2,5 uur video materiaal van die cursussen, dus als iemand eerst wil kijken voor hij meedoet: je bent welkom bij mij
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zien!

May the horse be with you!

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    53

Ja ik ook zien!!!!!!!

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Dus als ik het een beetje begrjip is de gevorderden cursus vooral voor wimmers (of anderen die al aan relaxation hebben gewerkt)?
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

super zeg, die cursussen!
    Ik denk dat ik wel kom kijken, met paard is niet mogelijk denk ik zo.

Echt leuk dat Honza komt!
    Ik kom op vrijdag kijken. Het is helaas te duur voor mij om zelf mee te doen.

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
    Dus als ik het een beetje begrjip is de gevorderden cursus vooral voor wimmers (of anderen die al aan relaxation hebben gewerkt)?
    Nee dat niet, gewoon voor mensen die halverwege L2 zijn of verder...

@Marja: heb je zin om mee te doen met de cursus?
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
    Nee dat niet, gewoon voor mensen die halverwege L2 zijn of verder...

@Marja: heb je zin om mee te doen met de cursus?
    Denk namelijk ook niet dat Honza de gymnastics gaat geven hier, want er zijn hier nog geen mensen die uberhaupt ooit een relaxation cursus van Honza gedaan hebben. De relaxation is al interessant genoeg hoor
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
    Aan toeschouwers zit geen limiet hoor, tenminste, zo'n topdrukte verwachten we nu ook weer niet
    Wauw ik wwil zeker komen kijken (als ik vrij kan krijgen tenminste). Timber meenemen gaat helaas niet lukken...........maarre dan maar second best kijken
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Pagina 4 van de 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten