Pagina 3 van de 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 127

Topic: Primeur! Cursussen Chris Irwin & Honza Blaha!!

Re: Primeur! Cursussen Chris Irwin & Honza Blaha!!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Lon
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Vervoer moet toch wel regelbaar zijn? Trailers kun je huren en er is vast wel een familielid met een E rijbewijs.

Vanaf nu elke week 12 euro apart leggen en dan heb je het cursusgeld ook bij elkaar
    Als je het cursusgeld pas in sept. hoeft te betalen moet het inderdaad wel lukken, wanneer moet je betalen als je je opgeeft?
    Misschien kan ik een B-rijbewijs vrachtwagentje huren samen met iemand anders...King wordt erg nerveus in trailers namelijk. Hmm, ik ga er over nadenken!
    hihi, we gaan gewoon heel veel oefenen met trailer rijden met king en dan kan ik met mijn BE wel rijden... of hihi samen een vrachtwagentjes huren, is mischien wel zo makkelijk...

Actief Forumlid Linnie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Ohhh gaaf. Dat wordt zeker naar de nh-dag gaan dus!!!

Had eigenlijk best graag aan een cursus meegedaan. Maar Odes wordt dat niets. Die went heel erg moeilijk en om haar zo verward te zien, breekt vaak mij weer. Dus daar begin ik liever niet meer aan. Misschien ga ik nog wel toeschouwen.

Echt top dat zij komen.

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Wauw, echt gaaf! Mijn vriend en ik willen wel als toeschouwers fungeren op zaterdag 9 september . En uiteraard gaat de camera dan mee!
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Iedereen komt met videocamera's, fototoestellen en zo voort kijken naar een lege bak waarin Honza eenzaam lesgeeft aan... nouja, aan mij dus he?

May the horse be with you!

Ja jeee.. je zou zeggen dat er toch meer enthousiastelingen moeten zijn he!
    Ik wilde dat ik meer geld had.. dan wist ik het wel. Ik heb dit jaar mijn zinnen gezet op mijn rode string en een cursus level 2. Als ik zover was met Parelli als sommigen van jullie zou ik er echt niet over na hoeven denken..

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Iedereen komt met videocamera's, fototoestellen en zo voort kijken naar een lege bak waarin Honza eenzaam lesgeeft aan... nouja, aan mij dus he?
    Hahaha, in the spotlight!
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Ik wilde dat ik meer geld had.. dan wist ik het wel. Ik heb dit jaar mijn zinnen gezet op mijn rode string en een cursus level 2. Als ik zover was met Parelli als sommigen van jullie zou ik er echt niet over na hoeven denken..
    Maar de beginners cursus van Honza is voor een groot deel gewoon vergelijkbaar hoor
    En nu betaal je je niet blauw aan reiskosten naar Tsjechie en hij is ongeveer even duur als een cursus bij Eddy

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Brrr, allemaal mensen die naar je kijken lijkt me vreselijk, maar ik ben het toch wel serieus aan het overwegen om mee te doen aan de gevorderden cursus van Honza, dus misschien krijg je gezelschap van mij (en Maya_longlane)

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Ja, idd, de reis met paard naar Tsjechie is al meer dan 2 dagen cursus hier...

Misschien dat ik ook wel meedoe met Karianne, zodat ze niet in haar eentje in de schijnwerpers staat, maar dit kan ik pas beslissen als ik weer terug ben uit Tsjechie...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Maar de beginners cursus van Honza is voor een groot deel gewoon vergelijkbaar hoor
    En nu betaal je je niet blauw aan reiskosten naar Tsjechie en hij is ongeveer even duur als een cursus bij Eddy
    Jaaa ik ga mijn string òf in 1 dag halen of ik stuur mijn band in (hangt af van het cursusaanbod. Maar ik wil de level 2 cursus doe bij Eddy, en ik begreep dat Honza´s eisen toch liggen bij halverwege level 2 (en zover ben ik nog niet)
    In een beginnerscursus heb ik geen interesse..

Bovendien begreep ik dat Honza niet 100% parelliminded is, en ik denk dat het in de fase waarin ik en mijn paarden nu verkeren, wel voor verwarring kan zorgen.. Ik vind het gewoon te vroeg.

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Er is een grote kans dat Donja en ik julile gezelschap komen houden! Ik moet alleen nog vervoer en een slaapplaats voor mezelf regelen (en een dag van school vrij vragen).

Okee gave groep! Lon, Maya_Longlane, Nicolien et moi! Nog maar 4 te gaan! Wow, echt supergaaf!

Nicolien: dag vrij van school heet griep, zoals Eveline al zei, en overnachten lukt altijd!

May the horse be with you!

Actief Forumlid Antiope's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Daar kom ik dan dus echt wel bij!!
    <geeft zich op/>

Gaat er eigenlijk ook nog iemand naar Chris Irwin?
    Of: is er iemand die Chris Irwin kent???
    [size=10px]chris irwin certified trainer (silver/silver)
    http://www.paardenliegenniet.nl
    [/size]

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

whaaaaa.....ik wil ook komen!!! maar dan met wallie....ik ga alles op alles zetten om vervoer te regelen!!!

Alleen wat is verstandiger...beginners of gevorderde? vind mezelf niet echt gevordert, maar niet dat i dadelijk denk shit..was ik toch maar bij de gevorderde groep gegaan....dus vertel me wat is verstandig???

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Na alle enthousiaste verhalen over Honza wil ik hem graag aan het werk zien. Het liefst doe ik mee met de cursus. Ik baal echt vreselijk dat ik van anderen afhankelijk ben voor vervoer. Dus ik weet niet of ik dat kan realiseren.
    Kan iemand meer vertellen over Chris? Ik ben zijn naam hier nog niet eerder tegen gekomen.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Pagina 3 van de 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten