Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: [L1] driving game, wat is het doel en hoe pak ik het aan?

[L1] driving game, wat is het doel en hoe pak ik het aan?

maar hoe moet ik nu verder.
    vandaag heb ik besloten om mijn game nivieu weer een stukje op te schuiven.

game 1 is goed gelopen ik kan haar gewoon overal aaien zonder enig bezwaar.

game 2 verliep super als ik druk geef geeft zij toe aan dei druk.

nu game 3 : hoe moet ik dit nou aanpakken
    want als ik met geheven hoofd op haar afkomt gaat ze naar achter en als ik met geven hoofd naar haar kont loopt gaat ze naar voor.
    maar wat is het doel van deze game en
    tot waar moet ik gaan voordat ik naar de volgende game kan

p.s het gaat over de sseven games
    hoop dat iemand me kan helpen.

*edit by callippo: graag een duidelijke TITEL aan je bericht geven (geldt voor iedereen!) *

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Re: ja het is zo ver .....

nu game 3 : hoe moet ik dit nou aanpakken
    want als ik met geheven hoofd op haar afkomt gaat ze naar achter en als ik met geven hoofd naar haar kont loopt gaat ze naar voor.
    maar wat is het doel van deze game en
    tot waar moet ik gaan voordat ik naar de volgende game kan

ik snap niet echt wat je bedoelt..met geheven hoofd naar haar toelopen en dan loopt ze naar achter...doe je dit als ze al online is? of als je haar wilt pakken? bij beide zou ik zeggen..juist life down aannemen als ze zo gevoelig reageert op jou lichaams taal...

en met geven hoofd naar haar kont loop? waarom doe je dat dan? dat hoort tochniet bij de yoyo?
    en wat bedoel je met geven hoofd..of was dat een type foutje?

de bedoeling is dat je alena naar achter laat gaan als je het yoyo comando naar achter geeft en haar na je toe kan halen als je het terug kom comando geeft..dus life down en smile..en de lijn door je handen laten glijden..

had je eigelijk nou wel of niet het pakket? want daar staat het duidelijk in volgends mij..

Re: ja het is zo ver .....

ik heb geen pakket, en game 3 is de driving game.
    het gaat erom dat als ik alena vraag om naar achter te gaan dat ze dat gewoon doet en ik wou dit alleen maar even zeggen omdat ik het dan mischien kon gebruiken

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Re: [L1] driving game, wat is het doel en hoe pak ik het aan

owja..duh...ik was echt ff in de war..snapte er al weinig van..en ja..als ze gewoon op je lichaamshouding reageert is het goed neem ik aan...tis toch een soort van driven..maar is het niet verstandig om een pakket aan te schffen....of als dat echt niet gaat lenen van iemand.....tzou jammer zijn als je het verkeert zou doen en het scheelt je een hoop vragen en uitleg...

Re: [L1] driving game, wat is het doel en hoe pak ik het aan

ja dat klopt maar ik wou zo graag beginnen, en dat ging me aardig goed af maar toen stuite ik dus op het feit wanneer is een game goed genoeg...

het klopt ik meot eigelijke erst een pakket ergens vandaan zien te halen maarja die prijzen

Bladwijzers

Forum Rechten