*zucht* oké, ik leg me erbij neer!
Ik zou zeggen mensen als je de kans hebt: GA ER NAAR TOE!
*zucht* oké, ik leg me erbij neer!
Ik zou zeggen mensen als je de kans hebt: GA ER NAAR TOE!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Maandagavond is voor mij ook geen optie, moet de volgende dag weer om 07:30 u achter mijn bureautje zitten.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Nouw zegik had er ook graag bij geweest!! Maar het is mij net te ver..
Veel plezier voor degene die wel gaan.!!
Ik wil wel graag komen, tenminste als het doorgaat...
In principe gaat het gewoon door, alleen als teveel mensen niet op een maandag kunnen maar wel graag willen komen moet ik met Evelien iets anders kortsluiten. Of we het dan niet naar een andere avond moeten verschuiven.
Dus als iemand heel graag erbij wil zijn, maar absoluut niet op een maandag kan, even hier aangeven welke dag dan wel mogelijk is.
www.crystal-carving.com
Ik ben er sowieso op maandag, en neem ook altijd wel wat dvd-tjes mee (heb de high-quality Nevzorov al klaarliggen!) dus ook als verder niemand zou komen, maken wij er wel een gezellig film-avondje van![]()
Ik lees het eigenlijk nu pas, wegens schapendrukte kom ik verder eigenlijk nergens aan toe. Ik ga eens kijken wat mijn rooster zegt (en als mijn rooster zegt kan niet, kijken wat mijn collega's zeggen
).
Ik hou 20 maart vrij/maak 'm vrij! Misschien kan ik Saar ook zo gek krijgen dat ze heen kan, komen er in ieder geval 2!
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Tja als ik niet hoef te werken wil ik graag komen al was het maar gewoon om jullie allemaal weer eens een keer te spreken........
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ah gesellie, hopelijk zegt rooster of collega's ja Jossie en Timbers.
Die dvd lijkt me zowiezo gaaf om te zien Evelien dus die gaan we zowiezo kijken![]()
www.crystal-carving.com
Kan je de webcam niet aanzetten?? Dan kan ik toch een beetje meegenieten![]()
Hahaha ja Trea dat is wel zo eerlijk, zal Fer vragen dat ding ff aan te zetten, en dan zwaaien we allemaal een keer naar jouOorspronkelijk Geplaatst door trea
![]()
www.crystal-carving.com
JAAAAAAAAAOorspronkelijk Geplaatst door Amon
![]()
Jaa! Zwaaien naar Trea!!
(en even offtopic ..Jossie... hoeveel lammetjes zijn er al bij jullie??? ...bij ons 11!! en ik heb vandaag de boer geholpen met het verlossen van een koe.. SUPER!!! )
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Nou, zo zie ik maar weer dat ik dus veel te veel mis....
TUURLIJK KOM IK OOK!!!!!!! Ligt voor mij (letterlijk) om de hoek!![]()
Gezellig!!!![]()
Geen idee, ik zal morgen eens gaan tellen. Ik weet wel dat er tussen de 40 en 50 al gelammerd hebben en dat er waarschijnlijk net iets minder als 2 lammeren per schaap zijn gekomen, dus ik schat dat er tussen de 75 en 100 lammetjes zijnOorspronkelijk Geplaatst door nienke07
. Verlossing bij een koe blijft inderdaad heel speciaal, zeker als het voor 't eerst ziet gebeuren!
ON-topic: Rooster zegt JA, ga morgen even horen of Saar ook JA zegt, manlief de schaapjes voor zijn rekening neemt en dan hoor je of ik kom!
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Bladwijzers