Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 22 van de 22

Topic: dvd Antoine De Bodt

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Re: dvd Antoine De Bodt

Hehe, al was hij totaal niet te verstaan, het blijft leuk om naar te luisteren
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Hehe, al was hij totaal niet te verstaan, het blijft leuk om naar te luisteren
    Nou ja, 48 eurooootjes vind ik wel veel geld om een kerel niet te kunnen verstaan.

Ik kon de DVD lenen van iemand, maar dat gaat niet door. Ik ga hem denk ik toch maar kopen.

Actief Forumlid aylakim's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Aangezien dat vlaams toch wel een appart taaltje blijkt te zijn voor Nederlanders en hij veel Nederlandse klanten heeft is hij zo wijs geweest om ondertitels te plaatsen. Je kan zelfs kiezen voor een andere taal.
    Er zit ook nog een boekje bij met een beetje uitleg.
    Ik vond het ook wel wat duur maar wij lenen hier vaak dvd's aan elkaar uit met enkele vriendinnen.
    Voor wie 48€ wil neertellen alleen om naar het vlaams te luisteren wil ik wel een cd-ke volbabbelen
    keep it fun!

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Aha! Ondertitels! Je hebt me over de streep getrokken!

Aangemeld
    Oct 2005

Ik wil hier niemand over de streep trekken hoor. Ik heb geen aandelen in zijn trainingscentrum.
    Als je met een paardje zit met problemen aan het bewegingsapparaat of dat nogal gebogen is naar links of rechts, vind ik het in ieder geval een goede investering maar je moet wel bereid zijn om even met teugels en met contact te rijden. Ik probeerde het al met het touwhalster maar dat lukte me niet zo goed.Als Ayla op haar 4 benen in evenwicht loopt schakel ik terug over op het touwhalster of rijden met de carrotsticks.
    keep it fun!

Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Hehe tof Brenda dat je de dvd hebt ontvangen!
    Ik vind het nog altijd grappig dat Antoine nog geen 10min van mij woont en ik hem niet kende

Later zal ik mij de dvd waarschijnlijk ook aanschaffen. Ik moet eerst nog veel oefenen met Bailey

XxxJolijn

Aangemeld
    Oct 2005

Ik heb mijn dvd sinds gisteren terug en heb hem nog eens bekeken. Ondertussen doe ik de oefeingen ook al enkel met het touwhalster. De paardenfysiotherapeut is deze week bij Ayla geweest en heeft vastgesteld dat ze een verdraaide wervel heeft (de 18e) en haar rechterschoeder is veel gespierder. Dus nu moet ze nog mee haar rug gebruiken.
    Ik heb even een mini-samenvatting gemaakt van wat Antoine zegt.

Concreet ga je met je links gebogen paard beginnen met inrijden op de rechterhand op d 2e hoefslag met veel contra-stelling om een volledige losgelatenheid te bereiken.
    Ens het zover is ga je via de diagonaal van hand veranderen.
    Wil het paard links op de schouder vallen breng dan het gewicht lichtjes naar links en geef een kleine contrastelling om het gewicht in het midden te houden.
    Na de ontspanning kan men doorgaan op de volte op de rechterhand. Dankzij de contrastelling laat men niet toe dat het paard op de schouder valt (naar binnen valt)
    Valt het paard naar buiten over de schouder dan ga je de binnenstelling vergroten.
    Voor de rechtsgebogenen is het natuurlijk het omgekeerde
    Ik ga nu vlug enkele keren kijken deze week want er is al een wachtlijst om de dvd eens te ontlenen.
    keep it fun!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten