Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 107

Topic: indianenzwaai

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Re: indianenzwaai

Het si mij een tijdje zo gelukt, toen had ik eht te pakken en ging het vanzelf toen het 1 keer per verrasing gelukt was. Nu heb ik het een tijdje enit gedaan en lukt het dus niet meer.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik heb het nu echt door dan wel niet de indiane zwaai maar ik pp haar hoofd laag spring op haar nek(mijn buik op haar nek) zij tilt hoofd hoog en ik zwaai mijn been over haar rug de oplossing voor super stijve en niet fitte mensen waar ieder paard te groot voor is

enige maar ; het ziet er nog steeds niet soepel en lenig uit

Actief Forumlid Judith's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    41

mij lukt het ook nog niet
    dus nu stapen elise of maaike af van hun paard om me een voetje te geven, echt super handig!!!
    [url=http://www.TickerFactory.com/]

Ik heb bij donni als ik dat probeer word ze heel boos en draait de kont naar me toe ik kan alles op der rug staan afsrpingen maar als ik met een vaart probeer op der rug te komen is ze daar echt niet van gedient, hoe zou je dat kunnen oplossen?

En ik zet dan niet echt af op der rug dus geen druk ofso.
    -If a horse say no to a question you asked the wrong question, ore you asked the question wrong.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door dola
    Ik heb bij donni als ik dat probeer word ze heel boos en draait de kont naar me toe ik kan alles op der rug staan afsrpingen maar als ik met een vaart probeer op der rug te komen is ze daar echt niet van gedient, hoe zou je dat kunnen oplossen?
    Door het NIET te doen. Je paard geeft aan dat ie het niet prettig vind. ook al zet jij in jouw ogen weinig druk; hij/zij vind het niet leuk. Wat is de meerwaarde ervan om dit te kunnen bij je paard? Ik zou het gewoon lÃ*ten hoor.

Ja dat doe ik ook het is duidelijk voorbeeld van negative lichaamstaal.
    Alleen ik dacht dat ik mischien met oefeningen ,veel friendly b.v. het zo kon oplossen.

Ik ben naar een L2 clinic van urs geweest en die liet een oefening zien dat je zo op je paard moest afrennen en er op moest ''springen'' dat liet hij zien in 2 soorten ,van een dronken man en iemand die een bank had beroofd. Maar dat laat ze dus ook niet toe.
    -If a horse say no to a question you asked the wrong question, ore you asked the question wrong.

Hoera, ben nog maar een halfuurtje lid en leer gelijk iets nieuws! Die indianenzwaai lijkt me erg handig als je zonder zadel in de wijde wereld (oke, weilandje) rijd en je carrotstick (zweep img) laat vallen.. nu nog oefenen!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe
    Hoera, ben nog maar een halfuurtje lid en leer gelijk iets nieuws! Die indianenzwaai lijkt me erg handig als je zonder zadel in de wijde wereld (oke, weilandje) rijd en je carrotstick (zweep img) laat vallen.. nu nog oefenen!
    En een paard vinden die dÃ*t leuk vind (dat oefenen )

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea

En een paard vinden die dÃ*t leuk vind (dat oefenen )
    Phuh heeft niks te willen [size=99px](grapje!)[/size]

Ach, zolang ze kan blijven grazen vind ze alles wel oke!

Ik geef toe: dat is een GROOT voordeel ja. Dan pikt die van mij ook véél meer

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

De indianenzwaai lukt mij op Donja, maar ook ik voer hem liever niet uit. Donja vindt het veel fijner als ik heel zachtjes van een krukje opstap
    Ik sla de hele extreme friendly game uit level 3 (het op en van je paard afspringen, op je paard gaan staan, enz) dan ook over. Zijn er echt paarden die dat geen probleem vinden?

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea

Ik geef toe: dat is een GROOT voordeel ja. Dan pikt die van mij ook véél meer
    mmm die van mij gaat dan toch echt op zoek naar een rustiger stukje weiland hoor!! Ik hou het ook gewoon bij het opstapje of het hek. Waarom moeilijk doen als je paard het ook nog eens vervelend vindt??

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nicolien
    De indianenzwaai lukt mij op Donja, maar ook ik voer hem liever niet uit. Donja vindt het veel fijner als ik heel zachtjes van een krukje opstap
    Ik sla de hele extreme friendly game uit level 3 (het op en van je paard afspringen, op je paard gaan staan, enz) dan ook over. Zijn er echt paarden die dat geen probleem vinden?
    Op een paard afspringen en erop staan vind 'mijn' wim niet erg, maar echt leuk vind ze het niet.. dus dan doe ik het ook niet meer.
    Eens kijken of die indianenzwaai vandaag nog lukt (op een dikkertje dap van 1.59 )

vandaag even geprobeerd en het is moeilijker dan ik dacht!
    Gelukkig vond wim het niet erg (de eerste 10x) maar toen ik in een mislukte poging-tot met mijn voet tegen haar kont aanknalde.. toen hield ze het voor gezien. Toch maar oefenen op een kleinere maat

Tja, die van mij is 1.72m, dus dat worden wel veel balen stro om te oefenen zeg maar. Kon vroeger wel op paard van zelfde hoogte erop zwaaien door met neus naar de staart te staan. Linkerhand pluk manen en dan rechterbeen erover heen zwaaien een opspringen en dan je bovenlichaam erop werken. Wel oppassen voor hak in de flank

Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten