Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 107

Topic: indianenzwaai

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re: indianenzwaai

Jeppe vind het ook niet bepaald leuk, dus ik stap gewoon lekker op vanaf een stoel . (ik kán er best opkomen zonder maar dat vind 'ie gewoon irritant). De vorige keer met rijden ging hij lekker bij de stoel stilstaan. Zo van: "stap jij hier maar weer af". (sorry, beetje offtopic maar het was zo grappig )

Forumlid suus's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

je moet zorgen dat door de zwaai van je been je heupen omhoog komen, dat gaat beter als jeje bovenlichaam een beetje naar achteren laat meebewegen. als je heupen bij het paard z'n schoft zijn trek je aan je arm en draai je je heupen zo dat je recht op je paard komt te zitten.
    je moet je benen gespannen houden anders kom je met een plof op je paard terecht, het zou jammer zijn als je er gelijk weer aflicht als het al gelukt is suc6!
    La Sabf - I dare you to move

Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2005

Wat is dan eigenlijk een makkelijkere manier van erop springen?
    Want ik kan het met Lady, maar niet met Santos, en dat terwijl Lady groter is. Maar Santos is ronder en Lady heeft een hogere schoft dus dat is makkelijker.

Ik stond op een dag naast Lady in de wei en wou naar het hek rijden en toen dacht ik er niet bij na dat ik eigenlijk niet erop kan springen en toen deed ik het ineens! :

Jeetje... ik kan het gewoon ECHT NIET!!!! Simpel wordt ik ervan, mijn paard ook trouwens.
    Ik wil dit ook kunnen

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ik heb het een hele tijd gekund, nu al een maand of 3 niet meer gedaan en nu lukt het niet meer

Moet dus maar weer opnieuw gaan oefenen...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

bij mij op stal zeggen de boeren dat als je het niet als kind geleerd hebt, je het nooit zal kunnen, die oude boeren jumpen nog zo op een groot peerd, dus zo moeilijk moet het niet zijn.... helaas kan ik het ook niet.....

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Dagboek Berichten
    3

Oefenen, oefenen, oefenen mensen!! Ik ben allesbehalve lenig, en ik heb me rot geoefend op dit. Als je kan probeer het op verschillende paarden (kleinere!!), vanaf een helling, vanaf een opstapje, je moet eerst het idee van de zwaai hebben. Niet dat ik het nu goed kan hoor..het lukt niet altijd en als het lukt is het meestal meer klauteren dan springen) Maar goed, het gaat al beter!

Actief Forumlid blue_star's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Euhm,ik wil het wel proberen Als ik zover ben met mijn vzpaard dat hij blijft staan
    Maarre,zal het me lukken om op een paard van MIN 1m82 te geraken?

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Dat kan, als je de techniek eenmaal onder controle hebt, zou het moeten lukken. Ik ken een meisje die zo op haar paard van 180 hopt, terwijl ze zelf rond de 170 is.
    Maar het te leren met een paard van 182, dat lijkt me een beetje ontmoedigend
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Dagboek Berichten
    3

Ja mij ook... Ben zelf ook 1.82 en dat is best wel groot...

Aangemeld
    Jan 2005

Kan je het niet gewoon met een bank ofzo oefenen. 'T lijkt me nou ook niet plezierig voor je paard als je de hele tijd tegen 'm aan staat te hupsen. tenminste, die van mij zou 't echt niet pikken . Die loopt al kwaad weg als ik maar één keer niet erop kom in 1 keer. Maar misschien zijn jullie paarden meer vergevingsgezind

Susan vindt het ook niks als ik mijn kompleet onbeholpen indianenzwaai tegen haar aan oefen
    Dus dat doe ik niet.
    Gewoon erop springen gaat al niet zo elegant (ondanks slechts 1.43m), maar dat vergeeft ze me elke keer weer..

May the horse be with you!

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Ik vind het ook niet leuk om te oefenen, ben bang dat ik er Borus te veel mee pest. Als je in level 2 gewoon goed oefent om op te kunnen stappen langs een hek, dan kun je er sowieso makkelijk opkomen Doe ik liever
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Aangemeld
    Jan 2005

Hihi, jammer dat we hier alleen maar schrikdraadhek hebben . Maar een plastic tuinstoel is ook goed lijkt me

IK heb zo jullie verhaaltjes zitten lezen, maar ik kan het dus ook niet.
    Het ligt niet aan mijn lenigheid(kickboxen) maar de techniek vat ik niet helemaal.
    Mijn schoonvader van 72 jaar heeft een merrie van 1.68m en springt er dus zo op.(heeft het van jongs af aan gedaan.)
    Ik probeer het weleens van af een krukje maar dat werkt ook niet helemaal(valt om)
    Maar er is misschien nog hoop, we oefenen gewoon door.

Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten