Hihi, maar Tessa wel, dus paardlief is wel redelijk met zijn koppie naar beneden gereden![]()
Hihi, maar Tessa wel, dus paardlief is wel redelijk met zijn koppie naar beneden gereden![]()
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Misschien kan Tessa dan beter lessen met hem?
Denk je dat zij dat wil, als ik de helft van de les betaal? Zij rijdt hem immers stukken vaker dan ik tegenwoordig...
Wie weet, zou zeggen bel er op!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Bellen! En 15 april deed je al niet mee haha!
May the horse be with you!
Mocht de les doorgaan (HELENE!??), dan wil ik jullie vriendelijk verzoeken zo gepast mogelijk geld bij aankomst aan mij te verstrekken.
Liefst gepast voor Wim (dit keer niet zo moeilijk) en gepast voor bak (
en eventueel paddock (2). Ik wil erg graag bijtijds naar huis gaan. Ben nogal moe. Alvast bedankt!
Tessa doet mee!
Hee leuk Tessa! In plaats van Eveline dan? Om 10 uur?
Nieuw voorstel, onder voorbehoud van Helene's medeplichtigheid wat betreft het 50 euroverhaal.
10 Tessa?
10:45 Karianne
11:30 Antiope
12:15 12:45 (lunch)pauze
12:45 Maaike
13:30 Elise
Ja, jeetje, ik kom hier niet dagelijks hoor!
okee, ik ben medeplichtig. Zie jullie zaterdag!
de tijd mag Eveline zeggen
zij mag ons brengen![]()
ik vind alles goed hoor
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Om 10u dan, want ik moet die middag op tijd naar Dronten...
Okee dan!
10:00 Tessa
10:45 Karianne
11:30 Antiope
12:15 (lunch)pauze
12:45 Maaike
13:30 Elise
Of er voldoende paddocks zijn, betwijfel ik, er lopen nogal wat hensgten rond die overdag ook 2 uurtjes uit de stal mogen
Anders deze keer geen paddocks, paard maar even aan het touwtje? Ik probeer te regelen wat ik kan.
Echt graag meteen bij aankomst centjes paraat, dan kan ik tussen de middag met Wim afrekenen en eventueel vast naar huus. Nogmaals alvast dank!
Zie jullie zaterdag! Nu gauw Wim mailen!
Op de poetsplaats met een bak hooi voor z'n neus vind Nacino ook niet erg![]()
als de bak hooi er maar staat he![]()
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
En waren de lessen nog leuk? ik kon niet komen kijkenmijn moeder had tegen de buurvrouw gezegd dat ik wel ging meehelpen met de opschoondag
Ik moest de bermen schoon gaan maken
![]()
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
de lessen waren leuk en de paarden hebben heel goed hun best gedaan. ik ben erg benieuwd naar de foto's en filmpjes die gemaakt zijn
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Bladwijzers