Please!!!
Niemand van 15 April die nu ook wil lessen?
Please!!!
Niemand van 15 April die nu ook wil lessen?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Voor een heldere uitleg van wat dat nou precies is, dat "Wimmen":
kijk even hier
is echt leuk!!
Hoe laat is het, want anders kan ik misschien toch nog mee doen. hopen dat het een beetje zo rond begin middag eind ochtend is ofzo. Moet dan alleen nog eventjes een trailer regelen![]()
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
Met 6 mensen is het bijna de hele dag
De eerste begint 's ochtends rond 10u ofzo en dan iedere 3 kwartier een volgende. Dus begin van de middag is zeker wel te regelen
(oh, en ik wil heel graag als eerste, als dat mag)
Update en meteen voorstel tijden, in d ehoop dat de les toch door kan gaan!!
Meldt u nog steeds allen aan!
10 Eveline
10:45 Karianne
11:30 Antiope
12:15 12:45 (lunch)pauze
12:45 Sophie?
13:30 Maaike
14:15 Elise
Is dat wat?
May the horse be with you!
Prima, wat mij betreft.
Wat mij betreft ook!
sorry ik kan echt niet. Mijn vervoer wil niet. maar nog erger onim heeft een bobbel op zijn been, wat mogelijk ernstig is, en nu moet hij zeker een week rust (alleen stappen), en ik moet rekening houden met een maand
![]()
Maar als het nog door kan gaan, kom ik trouwens wel graag kijken![]()
Heb Wim gemaild.
Als we met 5 mensen zijn, wil hij wel komen als we allemaal 50 euro betalen in plaats van 45.
Schiet hij er nog 20 euro bij in t.o.v. 6 deelnemers...
Wat vinden de lessers ervan?
Het wordt dan 58 euro zonder en 60 euro met paddock (als we genoeg paddocks over hebben met al die hengsten op stal!).
Doe maar wat mij betreft! Als het maar doorgaat!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Oke dat maakt 2: Maaike en moi! Wie volgt?
Wat mij betreft doe maar, anders duurt het weer zolang voor ik weer eens kan lessen!!
That's 3, only 2 to go!
Eef, Helene? wat denken jullie ervan?
Hmm, ik zou liever 15 april meedoen...
Maar als anders voor Maaike en Elies de les niet doorgaat, doe ik deze keer wel mee voor 50 euro, dan eten we maar een keertje geen gerookte zalm, he maaike
Ik doe dan 15 april niet mee (onder voorbehoud), maar daar waren toch wel genoeg aanmeldingen he?
(heb trouwens de afgelopen 2 maanden ongeveer 3x gereden, dus erg veel zin heeft de les zaterdag niet voor mij)
Bladwijzers