Update
Maaike
Elise
Eveline
Nicky?
Sophie?
Mariecke?
ikke?
Update
Maaike
Elise
Eveline
Nicky?
Sophie?
Mariecke?
ikke?
May the horse be with you!
Rebannah: voor Wimles hoef je geen PNH pakket te hebben. Wim doet vooral klassieke dressuur. Waar je ook staat in je horsemanship: vanaf dat punt krijg je les. Het is geen Parelli les!volgens mij heb ik dan verkeerd geformuleerd, want ik weet wel dat Wim los van Parelli staat, ik bedoelde eigenlijk dat het mischien verstandiger zou zijn dat je eerst Parelli met je paard doet zodat je een beter verstandhouding hebt en daarna aan Wim les begint, maar zoals ik al zei, het is mijn mening.... Ik had hem mischien ook beter voor me kunnen houden, sorry
![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Waar blijven de overige aanmeldingen?????? Vier vraagtekens betekend toch nog gevarenzone
![]()
Kom op mensen jullie zijn toch allemaal bedroefd dat het niet doorging afgelopen zaterdag??![]()
Update
Maaike
Elise
Eveline
Nicky?
Sophie?
Mariecke?
ikke (zonder vraagteken nu!)
Mmmm mijn moeder vond het een leuk idee, maar de prijs weet ze nog nietMaar als ik het nou heel lief breng
aaah toeoeoe dan mag het vast.
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
Hoeveel is het minimum ook weer?
Ik doe mee als het zeker is dat het doorgaat. Anders ga ik gewoon op 19 maart.
6 mensen is het minimum...
Stand van zaken nu:
Maaike
Elise
Eveline
Karianne
Nicky helaas niet
Sophie?
Mariecke?
Antiope??
Antiope zonder vraagtekentjes.
Suuppie fijn gezellig!
Maaike
Elise
Eveline
Antiope
Karianne
Mariecke?
Sophie?
Fijn Heleneen gezellig natuurlijk.
Nog 1 te gaan, wie meldt zich!!?!
Ik kan niet. De 25ste ga ik mijn verjaardag vieren. Dus ik kan van het lijstje verdwijnen.
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
Jammer Sophie!
Ik wacht nog op bericht van Mariecke...
Maaike
Elise
Eveline
Antiope
Karianne
Mariecke?
Nog meer mensen?
Helaas, Mariecke liet net weten dat ze er niet bij kan zijn de 25e. Dus we hebben maar 5 mensen.
Leuk, maar niet genoeg!
Wie doet er mee?
Maaike
Elise
Eveline
Antiope
Karianne
Jeetje wat jammer! Snel nog even bedacht of ik dan toch niet..., maar ik doe het niet. Sorrie en ik hoop echt dat er nog iemand zich opgeeft!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Bladwijzers